افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

دزدی های این پسر مادرش را به دردسر انداخت / نقش مادرش چه بود؟

  • کد خبر : 117210
دزدی های این پسر مادرش را به دردسر انداخت / نقش مادرش چه بود؟

به گزارش رکنا، چندی پیش مرد جوانی به کلانتری 132 نبرد رفت و وقتی مقابل افسر امنیتی قرار گرفت گفت: من و همسرم به قصد رفتن به گروهان از خانه خارج شدیم. اما وقتی برگشتیم طلا، دلار، ساعت، جاروبرقی و… به ارزش حدود دو میلیارد تومب پیدا کردیم. سرقت گم شده با شکایت مالباخته و […]

به گزارش رکنا، چندی پیش مرد جوانی به کلانتری 132 نبرد رفت و وقتی مقابل افسر امنیتی قرار گرفت گفت: من و همسرم به قصد رفتن به گروهان از خانه خارج شدیم. اما وقتی برگشتیم طلا، دلار، ساعت، جاروبرقی و… به ارزش حدود دو میلیارد تومب پیدا کردیم. سرقت گم شده

با شکایت مالباخته و تشکیل پرونده در شعبه نهم بازپرسی دادسرای ناحیه پانزدهم، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با صدور قرار قانونی وارد عمل شده و با مراجعه به منزل مورد نظر واقع در بلوار ابوذر اقدام به سرقت کردند.

در اولین اقدام تیم شناسایی پلیسی با گرفتن اثر انگشت از محل جنایت ردی از متهم به دست آوردند و از سوی دیگر ماموران پلیس نیز در تحقیقات میدانی متوجه آن شدند. دوربین های نظارتی تصاویر اطراف صحنه جنایت بررسی شد.

بررسی های اولیه حاکی از آن بود که 4 جوان یک دستگاه خودروی کویک را در حوالی منزل پارک کرده و زمانی که متوجه شدند فردی داخل منزل نیست در ساعت ذکر شده محل را ترک کرده و اقدام به سرقت کالاهای با ارزش می کنند.صاحب خودرو یک وسط است. مرد سالخورده زنی بدون سابقه کیفری

با احضار این زن میانسال به دادسرا و پلیس آگاهی تیم تحقیق مشخص شد خودروی کویک از چند ماه پیش در اختیار پسرش بوده و این باند سرقت های زیادی با خودرو در کوچه شرقی انجام داده است. تهران مخصوصا در محله مشیریه.

با کسب این اطلاعات مهم، کارآگاهان خیلی زود مرد جوان را دستگیر کردند و متهم در بازجویی های اولیه به جرم خود اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل از خروج از زندان با فردی به نام نیما که سرکرده باند است آشنا شدم. و دزدهای حرفه ای محدود؛ او به من پیشنهاد سرقت خودروی کویک مادرم را به همراه دو سارق دیگر داد که من هم پذیرفتم و 15 خانه در شرق تهران به ارزش حدود 10 میلیارد تومان را غارت کردیم.

پس از اعتراف صریح متهم، پلیس در عملیاتی غافلگیرانه همدستان وی را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کرد. متهمان در بازجویی ها به سرقت های زنجیره ای اعتراف کردند. با دستور بازپرس دادسرای ناحیه پانزدهم، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و شناسایی سایر شاکیان احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.