افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

سهند جهدی: دو قسمت آخر «زخمکاری» نقطه عطف بازی من است.

  • کد خبر : 117165
سهند جهدی: دو قسمت آخر «زخمکاری» نقطه عطف بازی من است.

وی در بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در استان همدان مورد تجلیل قرار گرفت و بازی او در فیلم «تکه ای از بهشت» مورد توجه قرار گرفت. «مدرسه ما» یکی دیگر از کارهای سهند جاهد این بازیگر جوان است که به تازگی در سریال زخم کاری 2 در نقش «شهریار» […]

وی در بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در استان همدان مورد تجلیل قرار گرفت و بازی او در فیلم «تکه ای از بهشت» مورد توجه قرار گرفت. «مدرسه ما» یکی دیگر از کارهای سهند جاهد این بازیگر جوان است که به تازگی در سریال زخم کاری 2 در نقش «شهریار» بازی کرده است. حضور او در این سریال در کودکی (رضا شفاعت) با بازی مهران غفوریان بهانه ای شد برای گفت و گو با او.

*کارت گزارش کار کردن شما امضا کردن می دهد که در طول سالها مشغول به کار کنید که در شن تلویزیون و سینما هستند. چقدر به که از موقت که در ذهن دارند، تو رسیدی

به هر حال من هم مثل سایر دوستان سال هاست که کار و تلاش می کنم. در واقع از کوچکی این حرفه را دنبال کرده ام اما وقتی بزرگتر می شوم به دلیل بلوغی که پیش می آید صدا و چهره ام تغییر می کند و انگار باید دوباره شروع کنم و کار بیشتر می شود. دشوار. من هم مثل بقیه عزیزان برای رسیدن به پیشرفتی که در ذهن دارم تلاش کرده و دارم. خدا را شکر می کنم چون دارم کار می کنم و این خیلی خوشحالم می کند.

*حضور شما که در «زخم کار کردن ۲» مانند اتفاق می افتد سقوط؟ به که دلیل پیشنهاد بازی که در این اثر ذره برای جسم مستقیم قبول کردی

دلیل این امر مرتضی امینی تبار بود، او مرا به محمدحسین مهدویان و تیم کارگردان معرفی کرد و نقش «شهریار» به من محول شد. این شخصیت برای من بسیار جالب است زیرا او را در داستان «هملت» داریم. (Layrits) چهره خواهر (Ofelia) محسوب می شود و اتفاقاتی که برای او می افتد بسیار جذاب است. ناگفته نماند که خیلی چیزها باید به عنوان شخصیت داستان پیشرفت می کرد و سعی کردم به آن نزدیک شوم اما نقطه عطف شخصیت من در 2 قسمت آخر سریال است.

*از مشارکت و اثر متقابل با محمد حسین مهدویان کارگردان برای ما گفتن. مانند شما ذره برای جسم مستقیم که در نشانی رسیدن به نقش راهنما انجام داد

فکر می کنم هر بازیگر جوانی دوست دارد جلوی دوربین محمدحسین مهدویان باشد و این حضور باعث افتخار من است. طبیعتاً قبل از فیلمبرداری، به خصوص برای بازیگران جوانی که سعی در نشان دادن خود داشتند، جای بحث و ایده وجود داشت. ایشان در صحنه بسیار با بازیگر است و در چالش ها و چت ها با او شرکت می کند. البته بازیگر باید بداند که کارگردان از او چه می خواهد و برای رسیدن به نقش چه مسیری را طی خواهد کرد.

* یک نقش که او ذره برای جسم مستقیم اگر یک توانجامش دادی به با توجه به سبک شخصیت که ارزش به شما نزدیک بود و که مشخصات تو دیدی

می خواهم بگویم «زخم کاری 2» و همکاری با محمدحسین مهدویان و تیم درجه یکش نقطه عطف کارنامه من است. حالا اگر بخواهم از ویژگی های «شهریار» بگویم، این شخصیت از نظر شخصیتی به من نزدیک نیست، در واقع من آنقدر عصبانی و تلخ مثل «شهریار» نیستم. از طرفی «شهریار» با مشکلی مواجه است که «میثم» با خواهرش صمیمی شده و از این بابت خوشحال نیست. اما در زندگی واقعی، فکر می‌کنم همه بهترین‌ها را در زندگی خود می‌دانند و به تصمیم‌هایی که مردم در زندگی خود می‌گیرند یا نحوه رفتارشان اهمیتی نمی‌دهم. یکی دیگر از ویژگی های این شخصیت این است که او یک شخصیت پر جنب و جوش و به اصطلاح باحال امروزی است و در ماجراجویی های متوالی نمی تواند چشمانش را ببندد زیرا خواهرش سرمایه مهمی است.

* استقبال از این اثر چگونه بوده است؟ این اثر را از دید مخاطب چگونه می‌بینید و اگر بخواهید کسی را به دیدن آن دعوت کنید، چه دلیلی می‌آورید؟

استقبال مردم از این اثر همچنان ادامه دارد که یکی از دلایل آن مربوط به موفقیت این اثر در فصل اول است. از سوی دیگر نام محمدحسین مهدویان و تیمش پشت این سریال است. هنرمندانی که سال هاست در این عرصه فعالیت می کنند. اما من بسیار مشتاقم به مخاطبان بگویم که از قسمت 7 به بعد با چالش های زیادی روبرو خواهند شد و داستان بسیار چالش برانگیز و جذاب خواهد شد. به شما می گویم این کار را ادامه دهید و از دست ندهید.

* در گذشته تلویزیون چهره های جدیدی ارائه می کرد اما با گذشت زمان تقریباً این وظیفه به سریال های تولید شده روی سکوها محول شد. حضور بازیگران در شبکه داخلی سرگرمی را چگونه ارزیابی می کنید و از نگاه خودتان این موضوع چه تاثیری بر ذائقه و دید مخاطب دارد؟

«زخم کاری 2» اولین همکاری من با پلتفرم فیلمو در شبکه نمایش خانگی است. هر رسانه ای مانند سینما یا پلتفرم، نسل های جدیدی را وارد عرصه بازیگری می کند و این نشان می دهد که نسل در حال تغییر و شکل گیری است. نسل دهه 70 جوانانی هستند که به دنبال نامی هستند که بتواند نقش شخصیت های جوان تاریخ را ایفا کند. چیزی که در حال رخ دادن است. ما در نسل جدید بازیگران مستعد زیادی داریم و پلتفرم ها می توانند بستری برای پیشرفت این نسل باشند که مدت هاست در این زمینه کار می کنند و در این زمینه درس می خوانند و زمان زیادی را به دلیل مخاطب بیشتر اختصاص می دهند. این روزها.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.