افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

لباس هایی که مردها دوست دارند / از همسرت یاد بگیر که مثل پروانه دورت پرواز خواهد کرد

  • کد خبر : 117150
لباس هایی که مردها دوست دارند / از همسرت یاد بگیر که مثل پروانه دورت پرواز خواهد کرد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به خیلی از خانم ها هستند که قبل از ازدواج و دوران نامزدی راه خودشان را می روند و همیشه شیک و آراسته به نظر می رسند اما به محض ازدواج تبدیل به یک دختر متفاوت می شوند که دوست دارند آن را بو کنند. جلوی شوهرت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

خیلی از خانم ها هستند که قبل از ازدواج و دوران نامزدی راه خودشان را می روند و همیشه شیک و آراسته به نظر می رسند اما به محض ازدواج تبدیل به یک دختر متفاوت می شوند که دوست دارند آن را بو کنند. جلوی شوهرت خوشبو کن و شیک بپوش، خبری نیست و انگار قبل از رفتنت همه چیز زیر یک سقف بوده، ولی خانم اگر اینطوری هستی، بگو که وضعیتت اصلا خوب نیست، چون قبل از عبور از زیر یک سقف، خود را متفاوت نشان می دادید و اکنون متفاوت هستید، اما وقت آن است که به آنچه قبلا بودید برگردید، در این راستا می خواهیم لباس هایی را که مردان دوست دارند به شما معرفی کنیم.

بالاخره خیلی از خانم ها نگران این هستند که شوهرشان بعد از ازدواج تغییر کرده است، اما به خودشان نگاه نمی کنند که آیا آنها همان آدم هستند و حتی بهتر یا متفاوت و به عقب می روند؟ به هر حال زندگی مشترک را باید گیاهی دانست که برای درخت شدن باید از آن مراقبت کرد، پس خانم ها در قدم اول بهتر است لباسی را انتخاب کنید که مردها دوست دارند تا روزهای شادی را برای شما به یاد بیاورند. تعهد به ظاهر خود داشته باشید و مرد خود را وادار کنید که او را انتخاب کند، او باید به داشتن چنین زنی افتخار و خوشحال باشد. حال در زیر تعدادی از لباس هایی که آقایان دوست دارند را به شما معرفی می کنیم.

برای داشتن استایل خوب در مقابل همسرتان اکسسوری ها را فراموش نکنید

خیلی از خانم ها هستند که از اکسسوری ها غافل می شوند و اصلاً به این موضوع اهمیت نمی دهند، مثلاً گوشواره هایی دارند که فقط به دلیل طلایی بودن آن ها را می پوشند، اما خانم های عزیز تنوع آن بد نیست، گوشواره های شیک را انتخاب کنید. این روزها مد شده و یا دستبند و کراوات را فراموش نکنید زیرا انتخاب اکسسوری مناسب به اندازه انتخاب لباس مهم است و آقایان به آن اهمیت زیادی می دهند که شاید آن را نشان ندهند اما برایشان مهم است. که نگران آن جزئیات باشید و برای خودتان و زیبایی‌تان وقت بگذارید، و به خودتان اجازه دهید بهترین استایل خود را داشته باشید.

لباس هایی که آقایان دوست دارند

پوشیدن کفش پاشنه بلند ظرافت شما را به یاد می آورد

امروزه بسیاری از زنان پنبه را می چسبانند و اصلاً آن را دوست ندارند یا به آن اهمیت نمی دهند. درست است که برخی از استایل های کژوال باید با نخی پوشیده شوند، اما در این میان، برخی از استایل های خود را به مدل های بالا اختصاص دهید. -کفش های پاشنه دار: انحصاری بانوان است و توسط هیچ مردی استفاده نمی شود و بین دو جنس مشترک نیست. با پوشیدن کفش های پاشنه بلند بر زنانگی و وقار استایل خود می افزایید پس حتما متوجه نگاه همسرتان خواهید شد.

لباس هایی که آقایان دوست دارند

دامن یک لباس بسیار زنانه است که همسرتان عاشق آن خواهد شد.

بسیاری از مردان بر این باورند که دامن‌ها یکی از زیباترین و برجسته‌ترین نمادهای استایل زنانه هستند، به همین دلیل باید به آن توجه ویژه‌ای داشت، همان‌طور که بسیاری از زنان با دیدن کت و شلوار همسرشان جذب آن‌ها می‌شوند. من آن را دوست ندارم و به نظرم سبک بسیار مناسب و مردانه ای است. بهتر است دامن هایی را انتخاب کنید که بلندتر باشند و بتوانید در خانه دامن های رسمی بپوشید و بدرخشید.

لباس هایی که آقایان دوست دارند

گاهی اوقات شلوار باب اسفنجی خود را رها می کنید.

بسیاری از خانم ها با لباس های راحت مانند تی شرت و شلوارهای شیک و کارتونی در خانه قدم می زنند، بنابراین هیچ ایرادی ندارد که فردی در خانه خود احساس راحتی نکند، اما مراقب باشید که اگر همیشه این سبک را بپوشید، به نوعی به شما منتقل خواهد شد. این احساس نسبت به همسرت: اینکه تو آدم بی‌خیالی هستی و فقط وقتی می‌خواهی به مهمانی یا بیرون بروی رفتار می‌کنی و دوست نداری در خانه و فقط برای همسرت آرایش کنی، بنابراین گاهی اوقات می‌روی. برای شلوار جین، شلوار لی، پیراهن لباس و موارد دیگر. لباس بپوشید یا حتی می توانید یک لباس فانتزی برای تنوع بپوشید!

لباس هایی که آقایان دوست دارند

شال و روسری های رنگارنگ را فراموش نکنید.

در مورد تیپ و استایل خانم ها نکته ای که بی نهایت به چشم می خورد انتخاب شال و روسری جذابی است که می تواند مکمل استایل خیابانی شما باشد و به همین دلیل باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. پس بروید شال و روسری بخرید که طرح و طرح ساده ای داشته باشد و هر دو نوع را داشته باشد و از شال و روسری کشیده و یا جنس نامناسب استفاده نکنید زیرا این کار کلاس شما را پایین می آورد و شما را بد جلوه دهد آیا این کار را می کنید

لباس هایی که آقایان دوست دارند

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.