افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

تلاش تراکتور برای بازگشت به روند پیروزی – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 117132
تلاش تراکتور برای بازگشت به روند پیروزی – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تمیز خمس افزود: این هفته تمرین خوبی داشتیم و مصدوم و معلول نیستیم و با انگیزه زیادی برای بازی فردا آماده شده ایم. سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره انتقادات شاگردانش گفت: می خواستم بازیکنان عصبانی شوند و دلیل را ببینند، من یک مربی هستم و باید از همه ابزار استفاده کنم […]

به گزارش خبرنگار مهر، تمیز خمس افزود: این هفته تمرین خوبی داشتیم و مصدوم و معلول نیستیم و با انگیزه زیادی برای بازی فردا آماده شده ایم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره انتقادات شاگردانش گفت: می خواستم بازیکنان عصبانی شوند و دلیل را ببینند، من یک مربی هستم و باید از همه ابزار استفاده کنم تا از بازیکنان به نحو احسن استفاده کنم.

لمس کنید وی با بیان اینکه گاهی ابزار کشیدن گوش بازیکنان است، یادآور شد: حرف های فضای مجازی را باور نکنید زیرا فضایی است که مردم نظر خود را می نویسند و عده ای ترسو و دروغگو هستند و نظر خود را مطرح می کنند.

وی اذعان داشت: اگر نساجی مثل فردا مقابل سپاهان بازی کند، یعنی با 4 مدافع در لیگ و 5 مدافع در آسیا، تیمی است که از نظر بدنی بسیار خوب کار می کند و آزادی یکی از بهترین مهاجمان است و باید تا جایی که ممکن است تمرکز کنید.

لمس کنید وی با بیان اینکه قبلا هم توضیح دادم که همیشه منتظر تیمم هستم، تصریح کرد: در دو نیمه بازی با ذوب آهن خیلی چیزهای بدتر به بازیکنان گفتم و هدفم این بود که عقل را ببینند. که بازیکنان در شرایط سخت رشد می کنند.

وی با تشکر از حمایت هواداران گفت: تماشاگران به دلیل نحوه بازی تیم باید امیدوار باشند و گاهی اوقات می توانند چیزی کاملا سیاه یا کاملا سفید ببینند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با امکاناتی که در فوتبال ایران وجود دارد، می تواند فلسفه فوتبال خود را ارائه کند؟ وی گفت: مربیان به فکر انجام بهترین کار هستند، به همین دلیل احساس می کنم هر چه تلاش می کنم کافی نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.