افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

تولدت را مثل کسانی که از جنگ برگشته‌اند جشن نگیر. با انواع آرایش های داغ تولد آشنا شوید و عاشق شوید

  • کد خبر : 117114
تولدت را مثل کسانی که از جنگ برگشته‌اند جشن نگیر.  با انواع آرایش های داغ تولد آشنا شوید و عاشق شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- به طور کلی آرایش صورت چیزی است که باعث می شود چهره ما از جایی به جای دیگر تغییر کند. اما ویژگی این است که آرایش صورت همان لباس و استایل است و به این نکته می رسیم که هر حرفی جایی دارد و هر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- به طور کلی آرایش صورت چیزی است که باعث می شود چهره ما از جایی به جای دیگر تغییر کند. اما ویژگی این است که آرایش صورت همان لباس و استایل است و به این نکته می رسیم که هر حرفی جایی دارد و هر نقطه ای جایی. به طور کلی ظواهر نیز چیزی شبیه به این هستند و باید با توجه به فضایی که قرار است از آن بازدید کنید، این عناصر را انتخاب کنید. خوب، عروسی یک نوع آرایش و لباس دارد و توری یک نوع دیگر. یک نوع مهمانی و یک نوع دیگر کار و زندگی روزمره! اما در این مقاله می خواهیم در مورد آرایش مناسب برای جشن تولد صحبت کنیم. خیلی طبیعیه که روی این موضوع خیلی حساسی چون یک سال تمام منتظر به دنیا اومدن بودی! پس باید با بقیه زمان ها متفاوت باشید و نکته اینجاست که همه مهمان ها سعی می کنند به بهترین شکل ظاهر شوند و اینجاست که برجسته شدن در بین همه آرایش ها سخت می شود!

اما خوشبختانه ما راه های بسیار جالبی برای آرایش جشن تولد شما داریم که مطمئنا شما را راضی می کند! پس با ما همراه باشید.

اول، قوانین آرایش تولد.

چه روز تولد شما باشد و چه مهمان باشید، قطعا به یک پایه برای آرایش خوب و ماندگار نیاز دارید. در این مرحله باید مراقب باشید که آرایش شما برای چند ساعت باقی بماند و از طرفی چون جشن تولد زیاد است، زیبایی خود را حفظ نکند. علاوه بر فونداسیون روی صورتتان به زیرسازی و آرایش روی گردنتان هم توجه کنید چون حتما در این جشن قرار است عکس بگیرید و رنگ دو رنگ گردن و صورتتان در آنجا خواهد بود. قابل توجه تر!

همانطور که گفتیم اگر در روز تولد خود عکس نگیرید، نیمی از جذابیت خود را از دست داده اید و تولد بدون عکس هیچ فایده ای ندارد. به همین دلیل، از آنجایی که چشم ها به صورت تصویری با فرد صحبت می کنند، بهتر است به آرایش چشم توجه زیادی داشته باشید.

از طرفی تولد مثل خوردن کیک و تنقلات است، اگر آرایش لب شما درست نباشد حتما رژ لبتان شسته می شود و بعد از آن یک لب نیمه و نیمه رنگ زیبایی شما را نصفه و نیمه می کند. پس سعی کنید از رنگ های سوسیس و کالباس بیشتر استفاده کنید. اگر دوست دارید چهره خود را جوانتر و شادتر نشان دهید، آرایش صورتی را فراموش نکنید.

1f761ba4-c875-4426-82f6-a7cceadea4c6

چند مدل آرایش تولد.

خب سلایق، صورت و رنگ پوست متفاوت است. پس با توجه به آنچه گفته شد، چه صاحب مهمانی هستید و چه مهمان، سعی کنید آرایش خود را انتخاب کنید تا زیباترین نسخه از خود شوید.

فاطمه کورایی در اینستاگرام__ _✨⚡️آرایش جادویی✨⚡️…

آرایش داغ برای جشن تولد.

به خانم هایی که می خواهند در این جشن جذاب بدرخشند، توصیه می کنیم آرایش جذاب را انتخاب کنند. در این سبک برای جذابیت بیشتر باید از رنگ های طلایی و قهوه ای استفاده کنید.

طیف رنگ های قهوه ای، طلایی، نارنجی و قرمز هویجی ایده های فوق العاده و گرمی برای شما هستند که با ریمل قهوه ای تکمیل می شوند. البته اگر سلیقه بلندی دارید می توانید از ریمل شفاف برای جذابیت بیشتر مژه هایتان استفاده کنید. تجربه نشان داده است که طیف رنگ های آبی در کنار قهوه ای می تواند زیبایی آرایش را چندین برابر کند. پس البته با توجه به رنگ لباستان پیشنهاد می کنیم سایه چشم آبی را امتحان کنید، پشیمان نمی شوید.

_سودابه رنجبر _آرایش _آرایش_در اینستاگرام__ _سلام...

آرایش سبک برای جشن تولد.

عموما خانم های شیک پوش بر این عقیده هستند که آرایش ساده می تواند زیبایی شما را بیشتر نشان دهد و از طرفی هیچ وقت از مد نمی افتد. در این قسمت بهتر است رنگ پاستلی را انتخاب کنید و از آنجایی که آرایش برای تولد است، بهتر است یک لایه اضافی ریمل نزنید. برای رژ لب از رنگ هایی مشابه رنگ لب خود استفاده کنید و رژ لب روشن یکی از بهترین گزینه هاست.

_مدرس میکاپ سی سی و میکاپ آرتیست تخصصی عروس_ در...

آرایش دخترانه برای جشن تولد.

روز تولد تعطیلاتی است که در آن دختران جوان می توانند شاد باشند و درآمد کسب کنند. در این مرحله سعی کنید چهره ای زنانه و عروسی پیدا نکنید. مثلا کرم پودر غلیظ نزنید و با لوازم آرایش زیاد صورتتان را زشت و غیر طبیعی نکنید. آرایش گران قیمت در تولدها جایی ندارد، زیرا این سبک آرایش را غلیظ می کنند و با توجه به اینکه پوست دختر خانم ها مانند ابریشم لطیف است، این مواد می توانند به این پوست لطیف آسیب بزنند.

در این سبک آرایش نیازی به زیرسازی نیست و فقط از کرم پودر سبک استفاده می شود. سپس رژگونه هلویی بزنید و گونه های خود را با کمی هایلایتر صاف کنید. به اندازه نیاز ریمل بزنید و لب هایتان را با رژ لب برهنه زیبا کنید.

آرایش تولد

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.