افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

سهراب آزاد: جهانی کردن کراس فیت یکی از برنامه های ما است – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 117027
سهراب آزاد: جهانی کردن کراس فیت یکی از برنامه های ما است – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، اداره کل بهزیستی و تعاون شهرداری تهران برای اولین بار مسابقات کراس فیت بین کارکنان خود و کارکنان بخش آقایان و بانوان در رشته های بیش از 200 مرد شرکت کردند. و 80 شرکت کننده زن شرکت کردند که به رقابت پرداختند. در […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، اداره کل بهزیستی و تعاون شهرداری تهران برای اولین بار مسابقات کراس فیت بین کارکنان خود و کارکنان بخش آقایان و بانوان در رشته های بیش از 200 مرد شرکت کردند. و 80 شرکت کننده زن شرکت کردند که به رقابت پرداختند.

در این مسابقات سپهر شکرابی از سازمان آتش نشانی مقام اول و سعید بارانی و محمدمهدی کاوسی به ترتیب دوم و سوم شدند. در بخش بانوان سحر سلیمی مقام دوم، فاطمه نفر دوم و سامیه محمدزاده مقام سوم را کسب کردند.

این مسابقات زیر نظر فدراسیون وزنه برداری و انجمن کراس فیت برگزار شد.

سهراب آزاد، رئیس کمیته کراس فیت ایران گفت: یکی از برنامه های اصلی ما رواج کراس فیت در کشور است و دوست داریم همه مردم به صورت نیمه حرفه ای در این ورزش شرکت کنند. از این نظر جمعه های کراس فیت را در نظر داریم که در برخی استان ها شروع شده و به دنبال گسترش آن هستیم.

وی ادامه داد: برنامه بعدی سازنواهای اداری و غیراداری است که برای اولین بار در کل شهرداری اجرا می کنیم. در واقع هرجا جامعه انسانی وجود داشته باشد ما حاضریم برای گسترش این ورزش وارد شویم. استقبال خوبی از این برنامه دیده ایم و برنامه های زیادی برای ادامه این نوع مسابقات در آینده داریم. مسابقات پاراکراسفیت را هم شروع کردیم و همه رده های سنی از 3، 4 سال در مسابقات ما شروع می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.