افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

هنگام نوشیدن قهوه بیشتر مراقب باشید.

  • کد خبر : 117018
هنگام نوشیدن قهوه بیشتر مراقب باشید.

آفتاب نیوز: «فرانک هو» رئیس گروه تغذیه دانشگاه هاروارد در این باره می گوید: «شواهد کلی و قانع کننده نشان می دهد که قهوه بیشتر از مضر بودن آن مفید است و مصرف متوسط ​​و زیاد این نوشیدنی ممکن است برای اکثر افراد مفید باشد. ” یک رژیم غذایی سالم. به گفته وی، مصرف متوسط […]

آفتاب نیوز:

«فرانک هو» رئیس گروه تغذیه دانشگاه هاروارد در این باره می گوید: «شواهد کلی و قانع کننده نشان می دهد که قهوه بیشتر از مضر بودن آن مفید است و مصرف متوسط ​​و زیاد این نوشیدنی ممکن است برای اکثر افراد مفید باشد. ” یک رژیم غذایی سالم.

به گفته وی، مصرف متوسط ​​قهوه – بین دو تا پنج فنجان در روز بسته به شرایط جسمانی فرد – با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2، بیماری قلبی، سرطان کبد و آندومتر، بیماری پارکینسون و افسردگی مرتبط است. قهوه حتی ممکن است خطر مرگ زودرس را در افراد کاهش دهد.

تحقیقات اولیه در مورد فواید و مضرات قهوه مصرف قهوه را با بیماری قلبی و آسم مرتبط می‌دانست، با این حال، هو خاطرنشان کرد که بسیاری از شرکت‌کنندگان در آن مطالعات سیگار می‌کشیدند، که ممکن است محققان را به این فکر واداشته باشد. نوشیدن قهوه باعث ایجاد اثرات نامطلوب در حال حاضر با سیگار کشیدن می شود.

با این حال، طبق داده‌های این مطالعه جدید، گروه‌های خاصی از مردم باید هنگام نوشیدن قهوه مراقب باشند. علاوه بر این، اطلاعات زیادی در مورد اثرات قهوه بر کودکان وجود ندارد. کافئین همچنین می تواند در دوران بارداری مضر باشد. مصرف بیش از حد کافئین همچنین می تواند در افرادی که از اختلالات وحشت یا اضطراب رنج می برند باعث اضطراب شود.

کارشناسان همچنین استفاده از کاغذ صافی را برای تهیه قهوه (به اصطلاح قهوه فیلتر شده) توصیه می کنند، زیرا به گفته سایت خبری دانشکده بهداشت عمومی هاروارد چان، قهوه بدون فیلتر با افزایش خطر مرگ زودرس مرتبط است. ممکن است حاوی ترکیباتی باشد که سطح LDL یا کلسترول “بد” را در بدن افزایش می دهد. آنها همچنین تاکید می کنند که افراد هنگام نوشیدن قهوه از مصرف زیاد خامه یا شکر خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.