افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

OnePlus 12 اولین گوشی مجهز به سنسور دوربین Sony Lytia خواهد بود

  • کد خبر : 116995
OnePlus 12 اولین گوشی مجهز به سنسور دوربین Sony Lytia خواهد بود

درز و تیزرهای لو رفته از OnePlus 12 در چپ و راست منتشر می شود و اکنون ما تایید رسمی برای سنسور دوربین اصلی گوشی داریم. در نتیجه، OnePlus با سونی همکاری کرده است تا حسگر دو لایه جدید خود به نام Lytia را در OnePlus 12 قرار دهد. در واقع، این اولین […]


درز و تیزرهای لو رفته از OnePlus 12 در چپ و راست منتشر می شود و اکنون ما تایید رسمی برای سنسور دوربین اصلی گوشی داریم. در نتیجه، OnePlus با سونی همکاری کرده است تا حسگر دو لایه جدید خود به نام Lytia را در OnePlus 12 قرار دهد. در واقع، این اولین بار است که سنسور جدید سونی در سطح جهانی در یک گوشی هوشمند معرفی می‌شود.

سنسور جدید CMOS با فناوری پیکسل ترانزیستور 2 لایه دارای لایه های مجزا برای ترانزیستور و فوتودیود است که امکان دیودهای فیزیکی بزرگتر و جذب نور بیشتر را فراهم می کند. سایر برندهای دنیای موبایل، از جمله اوپو و ویوو نیز در اوایل سال جاری همکاری خود را با سونی برای استفاده از حسگر Lytia اعلام کردند، به این معنی که گوشی‌های آتی Oppo Find X6 و Vivo X100 احتمالاً از همان سنسور استفاده خواهند کرد. -سنسور لایه ای برای دوربین های اصلی آن.

سنسور سونی لیتیا

انتظار می رود وان پلاس 12 دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX966 سونی به همراه ماژول تله فوتو 64 مگاپیکسلی (Aminivision OV64B) با زوم اپتیکال 3 برابر و لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی باشد. همچنین تایید شده است که این گوشی هوشمند رده بالا دارای صفحه نمایش LTPO OLED توسعه یافته توسط BOE خواهد بود.

طبق شواهد موجود، وان پلاس تا 12 ماه آینده وارد بازار چین خواهد شد و سپس بازارهای جهانی در اوایل سال 2024 این گوشی را دریافت خواهند کرد.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.