افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

طرح های متروی تهران همزمان با راهپیمایی 22 آبان اعلام شد.

  • کد خبر : 116992
طرح های متروی تهران همزمان با راهپیمایی 22 آبان اعلام شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مسعود درشی; مدیر کل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به هماهنگی های انجام شده برای بزرگداشت راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به باشکوه ترین شکل ممکن، گفت: ایستگاه مترو طالقانی روز شنبه همزمان با راهپیمایی بزرگ برگزار می شود. در تاریخ 22 آبان […]

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مسعود درشی; مدیر کل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به هماهنگی های انجام شده برای بزرگداشت راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به باشکوه ترین شکل ممکن، گفت: ایستگاه مترو طالقانی روز شنبه همزمان با راهپیمایی بزرگ برگزار می شود. در تاریخ 22 آبان ماه و به منظور حفظ نظم و امنیت در مراسم از ساعت 9:30 صبح تا پایان مراسم از پذیرش مسافر معذورند.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 آبان می توانند تا ساعت 9:30 صبح برای شرکت در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار در حریم لانه جاسوسی آمریکا از ایستگاه مترو طالقانی استفاده کنند و پس از پایان مراسم از ایستگاه طالقانی برای ساعت 12:00 پذیرای مسافران است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همچنین از اعزام قطار فوق العاده برای جابجایی مسافران در راهپیمایی 22 آبان ماه خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت های ایجاد شده در ایستگاه طالقانی، شهروندان و مسافرانی که قصد دارند در این ایستگاه پیاده شوند. ایستگاه می تواند در ایستگاه های شهدای پیاده شود و از تیر هفتم یا دروازه دولت استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان ازدحام مسافران و برای تسهیل در تردد شهروندان در طول راهپیمایی، قطارهای ویژه در یک خط مترو استفاده می شود.

به گزارش تسنیم، آیین راهپیمایی یوم الله 22 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار صبح روز شنبه در مقابل لانه جاسوسی آمریکا در خیابان طالقانی با سخنرانی رئیس شورای اسلامی شهر برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.