افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

بس است، فقط دستبند را ببند. به این ترتیب استایل خود را با اکسسوری های مختلف مشخص کنید.

  • کد خبر : 116917
بس است، فقط دستبند را ببند.  به این ترتیب استایل خود را با اکسسوری های مختلف مشخص کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- خیلی ها معتقدند مد به استایل و لباس خلاصه می شود، اما باید بگوییم سخت در اشتباه هستند، زیرا اکسسوری ها نیز آیتم های بسیار تاثیرگذاری هستند که چه ظاهر زن و چه مرد توانایی ناقص را دارد. سبک فرد به طور کلی البته تنها […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- خیلی ها معتقدند مد به استایل و لباس خلاصه می شود، اما باید بگوییم سخت در اشتباه هستند، زیرا اکسسوری ها نیز آیتم های بسیار تاثیرگذاری هستند که چه ظاهر زن و چه مرد توانایی ناقص را دارد. سبک فرد به طور کلی البته تنها استفاده از لوازم جانبی مهم نیست و آنچه باید به آن توجه شود انتخاب صحیح آنهاست. این انتخابات دغدغه های زیادی دارد که دانستن آنها تصادفی و ذاتی نیست! بلکه باید یاد بگیریم بفهمیم چه چیزی با چه چیزی بهتر است!

این نگرانی ها به اندازه، ابعاد و مدل و همچنین رنگ چند چهره مربوط می شود. چندجانبه به چه معناست؟ هم به رنگ لباس و هم به رنگ پوست و هم به رنگ لوازم جانبی اشاره دارد. همه ما می دانیم که یک اکسسوری ساده چقدر می تواند به زیبایی ظاهر ما کمک کند. یک نوع ظریف تر با جزئیات بسازید. اما دلیل اینکه گاهی اوقات ترکیب استایل و اکسسوری ها را با هم اشتباه می گیریم و نه تنها زیباتر نمی شویم بلکه زشت هم می شویم؟ شاید به این دلیل که ما با تعداد زیادی رنگ و طرح روبرو هستیم که نمی دانیم کدام بهترین است. اما خبر خوب این است که در این مقاله یاد می گیریم که چگونه با روش های ساده به هدف مورد نظر برسیم! پس با ما همراه باشید

با این رنگ ها بازی کنید

همانطور که قبلا اشاره کردیم، دانستن یک سری چیزها مانند ست رنگ ها چیزی نیست که از بدو تولد بدانیم و نیاز به مهارت و یادگیری دارد، بنابراین در اینجا به چند نکته اساسی اشاره می کنیم تا بتوانید اکسسوری های خود را با لباس ترکیب کنید و رنگ های هماهنگ را به رخ بکشید. و لذت ببرید .

– در یک خانواده رنگی بمانید و از شاخه ای به شاخه دیگر منشعب نشوید. مثلا براق با براق، مات با مات و ….

– رنگ های مکمل را پیدا کنید. مثل قرمز و سبز، آبی و نارنجی، زرد و بنفش و…!

– رنگ لباستان هرچه که باشد، اکسسوری هایتان را انتخاب کنید که روشن تر یا پررنگ تر از لباستان باشند.

– اگر لباس ساده ای دارید از اکسسوری های چاپی استفاده کنید و بالعکس.

– برای داشتن استایلی جذاب از عناصر ساده و چشمگیر در کنار هم استفاده کنید.

لوازم جانبی

اندازه و ابعاد لوازم جانبی در مقایسه با لباس.

فراموش نکنید که اندازه و ابعاد اکسسوری هایی که استفاده می کنید تاثیر زیادی در استایل نهایی شما خواهد داشت.

به عنوان مثال، اگر قصد پوشیدن اکسسوری های بزرگ و عجیب را دارید، باید یک استایل ساده یا تک رنگ انتخاب کنید، زیرا اگر اینطور نباشد، ظاهر شما مفرح و شلوغ می شود. شما آن را برای اقلام لباس خود احساس می کنید.

علاوه بر این، اگر لباس های شما چاپ شده است، بهترین گزینه ممکن است اکسسوری های ساده و ظریف باشد که به تکمیل استایل شما به شکلی جذاب کمک کند.

از قبل می دانید که اکسسوری ها فقط به زیورآلات محدود نمی شوند و مثلا اگر خانمی جثه کوچکی دارد بهتر است کیف های بزرگ او را بخرید و از طرفی خانم های قدبلند با لباس های درشت ظاهر بهتری دارند. و لوازم جانبی دارند.

لوازم جانبی

این لوازم جانبی را فراموش نکنید

همیشه شخصیت هایی هستند که این را در درون خود دارند، هر بار که می خواهند بیرون بروند خیلی فکر می کنند که چه بپوشند و در آخر آنقدر گیج می شوند که می خواهند سرشان را به دیوار بکوبند. زیرا این افراد نمی دانند چه چیزی با چه چیزی شیک تر به نظر می رسد و تا زمانی که این ترکیب را در کمد خود پیدا نکنند آرام نمی شوند. خوب، در این صورت می توانید یک سری اکسسوری را در نظر بگیرید که تقریباً با همه سبک ها سازگار است و به این ترتیب می توانید به راحتی به اکسسوری فکر نکنید.

– گوشواره های حلقه ای طلا: این گوشواره ها می توانند به قدری بزرگ باشند که چشم را نمایان کنند، اما از طرف دیگر به دلیل نازک و ساده بودن، می توان آن ها را با اکثر مدل ها پوشید و ترکیب کرد.

– دستبند طلا: داشتن یک دستبند طلای ساده می تواند به دستان شما ظاهری ظریف و جهانی بدهد.

– گردنبند طلای بلند: توجه داشته باشید که یک گردنبند طلای بلند همیشه می تواند زیبایی کاملی به هر استایل ساده ای بدهد.

– کیف دستی مشکی و چرمی: جالب است که این سبک کیف به قدری شیک است که می توان از آن در همه جا استفاده کرد، از یک قرار ساده گرفته تا مهمانی.

– عینک آفتابی: داشتن یک عینک آفتابی کلاسیک را می توان به راحتی با هر چیزی که فکرش را بکنید ست کرد. اما فراموش نکنید که همه فریم ها با هر تیپ صورت جور در نمی آیند و بهتر است در انتخاب عینک با افراد دیگر مشورت کنید و نظر آنها را جویا شوید تا عینک متناسب با چهره خود را تهیه کنید. بهتر است فریم عینک برخلاف شکل صورت شما باشد. چه مفهومی داره؟ یعنی اگر صورت مربعی دارید عینک های گرد را انتخاب کنید.

لوازم جانبی




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.