افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

چگونه افراد را جذب کنیم؟ / شنیدی که می گویند فلانی مهره مار دارد؟ دروغ نمی گویند چون ممکن است!

  • کد خبر : 116867
چگونه افراد را جذب کنیم؟  / شنیدی که می گویند فلانی مهره مار دارد؟  دروغ نمی گویند چون ممکن است!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به امروزه کودکان بیش از حد با گوشی خود مشغول هستند و از جهاتی مانند گذشته خبری از بازی های سنتی نیست و کودکان ترجیح می دهند با گوشی و بازی های نصب شده بر روی آن خود را سرگرم کنند که در نهایت آنها را به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

امروزه کودکان بیش از حد با گوشی خود مشغول هستند و از جهاتی مانند گذشته خبری از بازی های سنتی نیست و کودکان ترجیح می دهند با گوشی و بازی های نصب شده بر روی آن خود را سرگرم کنند که در نهایت آنها را به سمت آن سوق می دهد. معلوم می شود که آنها مهارت های ارتباطی ضعیفی دارند زیرا زمان زیادی را صرف صحبت با تلفن می کنند و در مهمانی ها صدایی از بچه ها نمی آید و والدین نیز ترجیح می دهند برای داشتن فرزندانی آرام تر، اما در آینده، گوشی در دست داشته باشند. این سوال چگونه افراد را جذب کنیم قطعا برای فرزندانشان اتفاق می افتد زیرا آنها مهارت های لازم را پیدا نمی کنند.

برویم سراغ بزرگ مرد این روزها؛ وقتی برای اولین بار وارد یک محیط جدید مانند دانشگاه، محل کار، باشگاه، مدرسه و غیره می شویم، اکثر ما با یک یا چند نفر تیم تشکیل می دهیم و با آنها گرم می شویم و وقت می گذرانیم و چه بهتر از اینکه در یک تیم باشیم. ما می خواهیم یک فرد محبوب باشیم، سپس این سوال پیش می آید: چگونه مردم را به سمت خود جذب کنیم؟ جذب افراد مهارتی تلقی می شود که با تمرین و تکرار به دست می آید و البته برای انجام آن باید اعتماد کافی به خود داشته باشید و فقط مثل یک بچه با گوشی خود بازی نکنید و با مردم در ارتباط باشید. حال قصد داریم نکاتی را برای جذب افراد به شما ارائه دهیم که امیدواریم برای شما مفید باشد.

چگونه افراد را جذب کنیم؟ دیگران را دوست بدار

درست است که با مرموز بودن و راز مانند بودن و در نهایت ظاهر شما، افراد جذب شما می شوند، اما این موضوع در مورد بسیاری از افراد صدق نمی کند، زیرا افراد ترجیح می دهند با کسی باشند که حالشان خوب باشد. کسانی که مردم هستند، دوست دارند و باعث می شوند که یک نفر بیشتر خود را دوست داشته باشد و احساس ارزشمندی کند، پس برای اینکه مردم به شما علاقه مند شوند، در این شرایط به آنها لبخند بزنید و به چشمان آنها نگاه کنید، زیرا لبخند زدن شما را به عنوان یک فرد اعتماد نشان می دهد. او عزت نفس بالایی دارد، او پرانرژی و خوش بین است، این در چشم مردم خود را نشان می دهد.

چگونه افراد را جذب کنیم

چگونه افراد را جذب کنیم؟ مردم را خنداندن

به این معنا، از ابتدا بگوییم که به هیچ وجه نباید مردم را بخندانید، بلکه باید بسیار هوشمندانه و انسانی دیگران را بخندانید، نه با مسخره کردن کسی یا انجام کارهایی که مال شما نیست. طبق بررسی های انجام شده، روانشناسان به این نتیجه رسیدند که در هر تیمی می توانید با خندیدن و لبخند زدن افراد را به سمت شخصیت خود جذب کنید. آنها آزمایشی را با زنان انجام دادند و یک سری عکس به آنها نشان دادند که در آن افرادی که لبخند می زدند آنها را جذاب تر می کرد.

چه نوع افرادی بیشتر جذب شما می شوند؟آنهایی که عبوس و سرد هستند یا افرادی که با آنها پرانرژی هستید و احساس خوبی دارید و از آنها انتظار دارید چیزی سرگرم کننده و خنده دار خلق کنند، پس بخندید و بخندید تا زمانی که جذاب به نظر برسید.

چگونه افراد را جذب کنیم

چگونه افراد را جذب کنیم؟ کمی متفاوت باشد

هر روز افراد زیادی از کنار شما می گذرند که یکسان لباس می پوشند و یکسان حرف می زنند و به جای معاشرت با مردم ترجیح می دهند با تلفن هایشان خوش بگذرانند و از طریق آنها ارتباط برقرار کنند که در این حالت شبیه یک ماشین است. آنها به شما احساس ربات بودن را می دهند، پس نظر شما چیست؟ کمی متفاوت عمل کنید و شخصیت خود را خاص جلوه دهید تا در ذهن بمانید، یعنی طوری نباشید که نخواهید. رسوا می شوند و همرنگ جمعیت می شوند، زیرا گاهی افراد موجود در داستان با جماعت همرنگ نیستند و رنگ خود را می سازند!

بنابراین شما هم فردی جدا با شخصیت مجزا هستید، سعی کنید از دیگران و از افرادی که برای شما الگو هستند یاد بگیرید، اما از خودتان کپی نکنید و یک سری تفاوت ها که امضای شخصیت شماست ایجاد نکنید، همچنین ارزش گذاری کنید. خودت مثلا الکل. از سیگار کشیدن، ورزش و خوردن غذاهای سالم بپرهیزید تا مردم بیشتر به شما احترام بگذارند و شما را به عنوان فردی توسعه گرا بشناسند.

چگونه افراد را جذب کنیم




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.