افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
13

کلینیک آمازون: آنچه باید بدانید

  • کد خبر : 1166
کلینیک آمازون: آنچه باید بدانید

30 نوامبر 2022 – آمازون با راه‌اندازی این برنامه، بیماران را تشویق می‌کند تا از اتاق انتظار بگذرند. کلینیک آمازون، یک سرویس مراقبت های بهداشتی مجازی که هدف آن ارائه درمان برای نزدیک به 2 ده بیماری رایج است. این سرویس با برداشتن یک قدم فراتر از یک ویزیت معمولی از راه دور، وعده درمان […]


30 نوامبر 2022 – آمازون با راه‌اندازی این برنامه، بیماران را تشویق می‌کند تا از اتاق انتظار بگذرند. کلینیک آمازون، یک سرویس مراقبت های بهداشتی مجازی که هدف آن ارائه درمان برای نزدیک به 2 ده بیماری رایج است.

این سرویس با برداشتن یک قدم فراتر از یک ویزیت معمولی از راه دور، وعده درمان شخصی بدون قرار ملاقات، تماس ویدیویی یا چت زنده را می دهد. بیماران می‌توانند به سؤالات مربوط به علائم و سابقه سلامتی خود پاسخ دهند تا از طریق یک پلت فرم پیام‌رسانی، طرح درمانی و داروی تجویزی دریافت کنند.

این سرویس جدید می تواند شکاف افرادی را که خواهان پاسخ سریع هستند، سابقه یک بیماری یا نیاز به رسیدگی به مسائل رایجی مانند آلرژی فصلی یا شوره سر دارند، پر کند.

«در طول همه‌گیری، استفاده از سلامت از راه دور در سراسر کشور تسریع شد. ادوین تاکاهاشی، رادیولوژیست در کلینیک مایو، می‌گوید: «اگرچه ویزیت‌های حضوری در حال بازگشت هستند، سلامت از راه دور همچنان نقش دارد، به‌ویژه در مناطقی که مراقبت‌های پزشکی کمتری دارند، و می‌تواند به تشخیص سریع‌تر و کمک به ردیابی پیشرفت بیماری کمک کند.» که مزایا و چالش های اخیر سلامت از راه دور را مطالعه کرده است.

او می‌گوید: «من فکر می‌کنم کلینیک آمازون رویکردی نوآورانه برای ارائه مراقبت‌های بهداشتی است. من علاقه مندم که تاثیر آن را در جامعه و بیماران ببینم. آنقدر جدید است که باید ببینیم نقش آن در آینده مراقبت های بهداشتی چه خواهد بود.»

چگونه کار می کند

برای شروع، بیماران یکی از شرایط رایج – مانند آکنه، سوزش سر دل، یا سینوزیت – را انتخاب می کنند و سپس یک کلینیک آنلاین را انتخاب می کنند که مورد آنها را بررسی کند. پس از تکمیل یک پرسشنامه، بیماران یک طرح درمانی از یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی دارای مجوز ایالات متحده دریافت می کنند که ممکن است شامل نسخه یا توصیه هایی برای درمان های بدون نسخه و استراتژی های خود مراقبتی باشد.

کاربران می توانند پس از دریافت طرح درمان بدون هزینه اضافی تا 14 روز، سوالات بعدی را به ارائه دهنده پیام دهند. بر اساس اطلاعات ارائه شده، ارائه دهنده ممکن است مراجعه حضوری به یک متخصص مراقبت های بهداشتی را نیز توصیه کند.

در حال حاضر، به نظر می رسد که اکثر شرایط توسط دو کلینیک – HealthTap و SteadyMD – با قیمت 30 تا 40 دلار ارائه می شود. بسته به روز و ساعت، کلینیک ها زمان پاسخگویی فهرست شده از 1 ساعت تا چند ساعت دارند.

آنچه باید در نظر بگیرید: مزایا

این سرویس به کاربران این امکان را می دهد که بدون نیاز به صحبت با کسی، در هر زمانی که برای آنها بهتر است، بازدید را سریع و محتاطانه شروع کنند. آمازون قول می دهد که داده های بهداشتی ایمن و توسط قانون محافظت می شود.

کلینیک آمازون همچنین نسخه هایی را برای داروهای رایجی که آسم، فشار خون بالا، کلسترول بالا، کم کاری تیروئید و میگرن را درمان می کنند، ارائه می دهد. ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی نمی‌تواند داروهای جدید تجویز کند، دوز دارو را تغییر دهد یا آزمایش‌های آزمایشگاهی را سفارش دهد، اما این گزینه ممکن است برای افرادی مفید باشد که به سادگی می‌خواهند رژیم فعلی خود را مجدداً تجدید کنند.

Nworah Ayogu، MD، مدیر ارشد پزشکی و مدیر کل کلینیک آمازون، گفت: «هر ارائه‌دهنده سلامت از راه دور در کلینیک آمازون ارزیابی‌های دقیق کیفیت بالینی و تجربه مشتری توسط تیم رهبری بالینی آمازون را انجام داده است. در اطلاعیه ای.

او گفت: «ما معتقدیم که بهبود تجربه نامزدی گاه به گاه و مداوم برای بهبود چشمگیر مراقبت ضروری است. “ما همچنین معتقدیم که مشتریان باید آژانسی داشته باشند تا بهترین را برای آنها انتخاب کند.”

آنچه باید در نظر گرفت: محدودیت ها

کلینیک آمازون در 32 ایالت در دسترس است و برنامه هایی برای گسترش آن در ماه های آینده وجود دارد. کاربران می توانند خدمات ارائه شده در ایالت خود، قیمت ها و زمان پاسخگویی را با کلیک بر روی یکی از شرایط رایج بررسی کنند. برخی از مشکلات سلامتی نیاز به تشخیص قبلی دارند، از جمله اگزما، تبخال تناسلی و روزاسه.

کلینیک آمازون در حال حاضر بیمه درمانی را نمی پذیرد. در عوض، بیماران برای خدماتی که انتخاب می‌کنند، هزینه ثابتی را پرداخت می‌کنند، که می‌توانند با استفاده از کارت بدهی حساب خرج کردن انعطاف‌پذیر (FSA) یا حساب پس‌انداز سلامت (HSA)، ارائه رسیدی به بیمه‌گر خود برای بازپرداخت، یا تامین مالی آن را بپردازند. از جیب (کلینیک آمازون برای کسانی که از پرداخت کنندگان مراقبت های بهداشتی فدرال یا ایالتی مانند Medicaid و Medicare پوشش دریافت می کنند، در نظر گرفته نشده است.)

هزینه دارو در هزینه ویزیت لحاظ نمی شود. برنامه‌های بیمه سلامت ممکن است نسخه‌ها را پوشش دهد، اما آمازون توصیه می‌کند در مورد هرگونه سوال مستقیماً با یک بیمه‌گر یا داروخانه صحبت کنید.

گراهام واکر، پزشک متخصص اورژانس در سانفرانسیسکو، می‌گوید: «این خدمات برای برخی از افراد ارزش دارد – برای بیماران جوان و سالمی که می‌خواهند برای یک مشکل کم خطر و ساده معاینه شوند. Walker یکی از بنیانگذاران MDCalc، یک ابزار مرجع پزشکی مجازی برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی است.

او خاطرنشان می کند: “با این حال، نگرانی اصلی من این است که این یک راه حل برای جمعیت های خاص یا روشی که بیمه درمانی در ایالات متحده کار می کند نیست.” وقتی نگرانی‌های سلامتی پیچیده‌تر هستند، مشکلات پزشکی دیگر را شامل می‌شوند یا به داروهای جدید نیاز دارند، ارائه مشاوره با کیفیت دشوار است.»

آینده سلامت از راه دور

پزشکان و سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی در حال بررسی مزایا و معایب سلامت از راه دور هستند، زیرا صنعت مراقبت‌های بهداشتی حول تغییرات مرتبط با بیماری همه‌گیر می‌چرخد. در ماه نوامبر، انجمن قلب آمریکا یک بیانیه جدید که سلامت از راه دور را به عنوان یک گزینه موثر برای مراقبت برجسته می کند، اما موانع دسترسی را مشخص می کند که ممکن است استفاده گسترده را محدود کند.

به عنوان مثال، تاکاهاشی و همکاران دریافتند که سلامت از راه دور می تواند هزینه ها را کاهش دهد، دسترسی به مراقبت در مناطق روستایی و محروم را بهبود بخشد و کیفیت مراقبت و رضایت بیمار را افزایش دهد. در عین حال، ارائه خدمات بهداشت از راه دور اغلب با بازپرداخت متناقض، الزامات مجوز ایالتی، دسترسی متناقض به اینترنت، و چالش‌های مربوط به زمان‌بندی مانع می‌شود. جذب محدود بر اساس سن، تخصص فناوری و ادراکات شخصی نیز می تواند نقش داشته باشد – هم برای بیماران و هم برای متخصصان مراقبت های بهداشتی. نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی و امنیت نیز در این امر نقش دارند.

جک رسنک جونیور، رئیس انجمن پزشکی آمریکا، می‌گوید: «با تحریک همه‌گیری COVID-19 و پذیرش فناوری‌های نوآورانه، سیستم مراقبت‌های بهداشتی ایالات متحده در حال گذار به دوره جدیدی از مراقبت‌های دیجیتالی فعال است.

Resneck می گوید که از سال 2016، استفاده پزشک از فناوری برای ارائه مراقبت از راه دور بیش از 5 برابر افزایش یافته است، به طوری که 80٪ از پزشکان بازدیدهای تلویزیونی یا مجازی را ارائه می دهند. نظرسنجی اخیر انجمن پزشکی آمریکا.

«بیماران به سلامت از راه دور تکیه کرده‌اند و به شدت از دسترسی مداوم حمایت می‌کنند، اما اگر برنامه‌های بهداشتی پوشش یا پرداخت هزینه‌های بهداشت از راه دور را متوقف کنند یا دسترسی بیماران را به سلامت از راه دور توسط پزشکان مستقر خود که آنها را به خوبی می‌شناسند و می‌توانند مراقبت‌هایشان را یکپارچه کنند، دشوارتر کنند، این دسترسی به خطر می‌افتد. او می گوید.

نمایش منابع

منابع

آمازون: «کلینیک آمازون»، «معرفی کلینیک آمازون، یک سرویس سلامت مجازی که مراقبت‌های راحت و مقرون به صرفه را برای شرایط رایج ارائه می‌کند».

انجمن قلب آمریکا: “سلامت از راه دور یک گزینه ارزشمند در مراقبت های قلبی عروقی است، اگرچه چالش ها همچنان باقی است.”

انجمن پزشکی آمریکا: “تحقیقات سلامت دیجیتال AMA.”

ادوین تاکاهاشی، دکتر، رادیولوژیست، کلینیک مایو.

گراهام واکر، دکتر، پزشک اورژانس، سانفرانسیسکو؛ یکی از بنیانگذاران، MDCalc.

جک رسنک جونیور، MD، رئیس انجمن پزشکی آمریکا.

© 2022 WebMD, LLC. تمامی حقوق محفوظ است. سیاست حفظ حریم خصوصی و اطلاعات اعتماد را مشاهده کنید



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.