عروسی محمد علیزاده در تالار عروسی گلزار!  / سارا منجزی پور عروس است یا...!  + عکس





دیشب محمد علیزاده این خواننده، ترانه سرا و آهنگساز مراسم ازدواج خود را در سالن محل برگزاری مراسم عقد محمدرضا گلزار برگزار کرد. جشن گرفت

به گفته بسیاری از کاربران و شواهدی که وجود دارد همسر محمد علیزاده سارا منجزی پور معرفی می شود اما عکس های دو نفره این زوج هنوز منتشر نشده است. به گفته خیلی ها این زوج مثل سحر دولتشاهی و همایون شجریان مدت هاست که با هم رابطه پنهانی دارند.

    محمد علیزاده

تولد محمد علیزاده مبارک

محمد علیزاده و سارا منجزی پور

محمد علیزاده و سارا منجزی پور

محمد علیزاده و سارا منجزی پور

محمد علیزاده و سارا منجزی در کربلا

محمد علیزاده و سارا منجزی پور

محمد علیزاده و سارا منجزی پور

محمد علیزاده در 2 دی ماه 1360 در کرج به دنیا آمد. وی در حال حاضر ساکن تهران است. علیزاده اولین آهنگ خود را در ۲۴ سالگی اجرا کرد. محمد علیزاده دارای مدرک مهندسی کشاورزی است. اما علاقه زیاد او به موسیقی باعث شد که روی موسیقی کار کند و اولین آلبوم رسمی خود را در سال 2007 به نام همخونه منتشر کند. محمد علیزاده علاقه خاصی به قرآن دارد و توانسته سه سال متوالی رتبه اول قرائت قرآن را کسب کند.

محمد علیزاده متولد 2 دی ماه 1360 در کرج است و هم اکنون ساکن تهران است. او در خانواده ای بسیار فرهنگی و علمی بزرگ شد، پدرش معلم بود و در خانواده ای سنتی بزرگ شد که آن را بزرگترین افتخار خود می داند، یک خواهر دارد و می گوید از 4 سالگی خوانندگی را شروع کرده است.




  • اخبار اقتصادی/ مهم ترین 24 ساعت گذشته

آیا این خبر برای شما مفید بود؟