افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

120 اسرائیلی در عملیات حزب الله لبنان کشته و زخمی شدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 116532
120 اسرائیلی در عملیات حزب الله لبنان کشته و زخمی شدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گروه مقاومت حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای از کشته و زخمی شدن 120 نظامی اسرائیلی در عملیات ما در مرز لبنان و فلسطین اشغالی، انهدام 9 دستگاه تانک و یک فروند پهپاد خبر داد. سرنگون شد. از سوی دیگر همزمان با ادامه […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گروه مقاومت حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای از کشته و زخمی شدن 120 نظامی اسرائیلی در عملیات ما در مرز لبنان و فلسطین اشغالی، انهدام 9 دستگاه تانک و یک فروند پهپاد خبر داد. سرنگون شد.

از سوی دیگر همزمان با ادامه عملیات تهاجمی الاقصی، درگیری میان مقاومت لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان و سرزمین های اشغالی ادامه دارد.

حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز پس از رصد دقیق سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی به کمین سربازان صهیونیست در این تپه نشستند. تانک در اطراف موقعیت قرار دارد العاصی شناخته شده است

در ادامه بیانیه حزب الله آمده است: یگان شهید حسین منصور با استفاده از موشک های هدایت شونده به این کمین حمله کرد و بر اثر اصابت دقیق این موشک ها، تمامی عناصر موجود در کمین کشته یا مجروح شدند.

خبرنگار المنار وی همچنین از موضع صهیونیست ها خبر داد چمن زار واقع در دره هونین بر خلاف توافق میکسرا واقع در جنوب لبنان هدف قرار گرفت.

همچنین توپخانه رژیم صهیونیستی در شرق این شهر میکسرا واقع در جنوب لبنان.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی وادی العلیق اطراف شهرک ها باغ و ماروهین هدف آنها جنوب لبنان بود.

خبرنگار بولتن وی همچنین از توپخانه رژیم صهیونیستی در این شهرک خبر داد یارون و اطراف گارنت سر گلوله باران کردند

روز گذشته مقاومت اسلامی لبنان بیانیه ای صادر کرد آه تو اعلام کرد: ساعت یک بعد از ظهر به وقت محلی رزمندگان مقاومت، تیم فنی و جاسوسی مرکز جاسوسی تخمک گذاری با سلاح مناسب هدف گرفته شده است.

منابع عبری حملات موشکی از لبنان به منطقه منظره آنها در شمال فلسطین اشغالی گزارش دادند.

در همان زمان خبرنگار الجزیره صدای زنگ خطر را از در شنید. شلومی و الجلیل در نزدیکی مرز لبنان با فلسطین اشغالی گزارش شده است.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز در حومه این شهرک است. کفرکلا و نیز در اطراف سکونتگاه های علما. مردم و یارین جنوب لبنان را بمباران کردند.

از سوی دیگر خبرنگار الجزیره موشک هایی را در آسمان منطقه رهگیری کرد. ناهار آن را در شمال فلسطین اشغالی اعلام کرد. سپاه قدس همچنین به کشتار غیرنظامیان در غزه، بار دیگر شهر اشغالی پاسخ داد. همیشه آویو آنها هدف حمله موشکی قرار گرفتند. اشکلون نیز هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

«نیر بلافاصله. مستقیماخبرنگار نظامی شبکه 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد در تمامی محورهای حمله زمینی ارتش به غزه درگیری های شدید و دیوانه وار در حال وقوع است.

از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت دو افسر صهیونیست یگان ویژه خبر داد.غفاعتیوی به درگیری با رزمندگان مقاومت در شمال نوار غزه اذعان کرد.

وی همچنین اذعان داشت که در این درگیری دو مامور این یگان به شدت مجروح شده اند.

همچنین رزمندگان مقاومت فلسطین با تسلیحات رژیم صهیونیستی که به نوار غزه نفوذ کرده بود، مقابله کردند.

گردان ها قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که رزمندگان مقاومت در منطقه تریر الدیک واقع در شرق استان. الوسطیآنها به ماشین های جنگی اسرائیل که وارد نوار غزه شده بودند کمین کردند.

قسام وی بیان کرد: رزمندگان مقاومت موفق شدند 4 قبضه سلاح متجاوزان را با خمپاره یاسین 105 در این منطقه مورد حمله قرار دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.