افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

خدمت به مردم و جهاد تبیین عوامل مهم حضور حداکثری در انتخابات – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 116422
خدمت به مردم و جهاد تبیین عوامل مهم حضور حداکثری در انتخابات – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی طباطبایی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری تربت حیدریه با بیان اینکه روسای دستگاه های اجرایی بر اساس قانون حق دخالت در انتخابات را ندارند، اظهار داشت: این خط قرمز ماست و ما به طور جدی با این مشکل برخورد خواهیم کرد. معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی افزود: روسای […]

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی طباطبایی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری تربت حیدریه با بیان اینکه روسای دستگاه های اجرایی بر اساس قانون حق دخالت در انتخابات را ندارند، اظهار داشت: این خط قرمز ماست و ما به طور جدی با این مشکل برخورد خواهیم کرد.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی افزود: روسای ادارات، بخشداران و فرمانداران به عنوان رهبران صحیح انتخابات متعهد هستند. به هیچ وجه مداخله، از یا علیه هر شخصی حتی خارج از ساعات اداری. البته این اهمیت در این بیش از 40 سال رعایت شده است.

وی به دو عامل مهم مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات برای افزایش مشارکت حداکثری بسیار ارزشمند است و این مهم تلقی می شود که ارباب رجوع بداند ما واقعا به دنبال انجام وظیفه خود هستیم، باید گفت که آنها کارگزار هستند. نظام اسلامی و رفتار و عملکرد مدیران آن در مشارکت سیاسی تأثیرگذار خواهد بود.

طباطبایی در رابطه با این موضوع خاطرنشان کرد: گام دوم برای افزایش مشارکت در انتخابات «تبیین جهاد» است که کارگزاران نظام باید به آن عمل کنند.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه بخش بزرگی از جامعه مانند نسل جوان، اولین جهت تبیین جهاد است، گفت: هر جا مدیران، نخبگان و آحاد جامعه احساس دستاوردی داشته باشند، داریم. آنها مدعی هستند که باید آن را در یک سند برای جوانان توضیح دهند، از شرکت های دانش بنیان در مجموعه های علم و فناوری گرفته تا پیشرفت های پزشکی، علمی، دفاعی و نظامی و سایر بخش ها.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.