افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

آخرین حضور عمومی متیو پری قبل از مرگ + عکس

  • کد خبر : 116392
آخرین حضور عمومی متیو پری قبل از مرگ + عکس

شهروندی آنلاین: عکس هایی از آخرین حضور متیو پری در انظار یک هفته قبل از مرگش منتشر شده است. وقتی یک شخصیت محبوب به طور ناگهانی می میرد، همه چیز مربوط به او یا شاید توضیحی برای مرگ ناگهانی او مهم می شود. رسانه‌ها در پرونده‌هایشان حفاری می‌کنند، حتی بی‌اهمیت‌ترین جزئیات را که ممکن است […]








شهروندی آنلاین:

عکس هایی از آخرین حضور متیو پری در انظار یک هفته قبل از مرگش منتشر شده است.

وقتی یک شخصیت محبوب به طور ناگهانی می میرد، همه چیز مربوط به او یا شاید توضیحی برای مرگ ناگهانی او مهم می شود. رسانه‌ها در پرونده‌هایشان حفاری می‌کنند، حتی بی‌اهمیت‌ترین جزئیات را که ممکن است برایشان مفید باشد بیرون می‌آورند و شروع به نظریه‌پردازی می‌کنند. طرفداران چهره نیز نظریه ها و حدس و گمان های خود را با فالوورهای خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و سعی می کنند بخشی از مرگ یک سلبریتی باشند، مداحی بخوانند، خاطرات را مرور کنند، عکس بگذارند و هر چیز دیگری که می توانند.

آخرین عکس متیو پری در ملاء عام قبل از مرگ آخرین پست او در اینستاگرام چه بود؟

آخرین عکس متیو پری در ملاء عام قبل از مرگ آخرین پست او در اینستاگرام چه بود؟

این اتفاق برای متیو پری، بازیگر نقش چندلر در سریال «دوستان» افتاد. عکس‌هایی از آخرین حضور عمومی او، یک هفته قبل از مرگش منتشر شد، اما این عکس‌ها شیئی را نشان نمی‌دهند که دندان‌هایش را بچیند که نشانه‌ای از وضعیت روانی آشفته یا روحیه افسرده و شکسته‌اش باشد. این عکس‌ها در حالی گرفته شده‌اند که پری با یکی از دوستانش که با او یک قرار ناهار در Apple Pan که برگرهای معروفی دارد دیده شده است. یک تی شرت آستین کوتاه خاکستری-آبی، شلوار مشکی، عینک آفتابی، یک ریش پروفسوری کوتاه و یک جفت لباس زیر بدون بند، مجموعه پری را تشکیل می دهند. اضافه وزن پری نیز در مقایسه با سال‌هایی که در جوانی نقش چندلر را در سریال «دوستان» بازی می‌کرد، کاملاً مشهود است، اگرچه او سال‌ها در همان وزن دیده می‌شد.

آخرین عکس متیو پری در ملاء عام قبل از مرگ آخرین پست او در اینستاگرام چه بود؟

اما آخرین پست متیو پری در اینستاگرام چه بود؟ عکس یک سلبریتی با سطح زندگی متفاوت با اکثر افراد جامعه حتی در جوامع غربی. پری پنج روز قبل از مرگش عکسی از خود در یک جکوزی با منظره زیبای شبانه منتشر کرد و نوشت: “اوه، پس چرخش آب گرم به شما احساس خوبی می دهد؟” او این پست را مانند اکثر پست های دیگرش با «متمن» (بر وزن «بتمن») امضا کرد.

در همان روز، او ویدیویی از ماه منتشر کرد و زیر آن نوشت: “می‌فهمی چه می‌خواهم به تو بگویم؟”

متیو پری، 54 ساله، روز شنبه این هفته جسد در جکوزی خود پیدا شد.