افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

بانک سپه فعال در حوزه دفاعی غیر فعال شد

  • کد خبر : 116201
بانک سپه فعال در حوزه دفاعی غیر فعال شد

به گزارش بازار به نقل از بانک سپه، در دهمین همایش ملی پدافند غیرعامل که به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با حضور مسئولان ارتش و کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. بانک سپه به دلیل فعالیت های ارزنده خود در حوزه پدافند غیرعامل، با اهدای لوح تقدیر به […]

به گزارش بازار به نقل از بانک سپه، در دهمین همایش ملی پدافند غیرعامل که به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با حضور مسئولان ارتش و کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. بانک سپه به دلیل فعالیت های ارزنده خود در حوزه پدافند غیرعامل، با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

در متن لوح تقدیم رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور به قائم مقام مدیرعامل بانک سپه آمده است:
ظهور و ظهور پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متاثر از تلاش های دیرینه خادمان کشور عزیزمان در تحقق اهداف و سیاست های پدافند غیرعامل و همچنین اجرای فرامین است. و دستورات فرمانده معظم کل قوا (فرمانده معظم کل قوا) مندرج در اساسنامه این سازمان به منظور ارتقای مولفه های قدرت ملی به عنوان بخشی از یکی از انتظارات حضرتعالی در موضوع «قوی» است. و ایران پایدار» مصونیت و رفع تهدیدات از سوی کشور است.

هم اکنون همزمان با 20 سال فعالیت سازمان پدافند غیرعامل کشور و با توجه به تحقیقات و ارزیابی های انجام شده توسط این سازمان به عنوان یکی از برگزیدگان فعال در حوزه پدافند غیرعامل انتخاب شده اید. در طول سال گذشته. : «نعمت خلقت را شکر نمی کنم» از زحمات بی چون و چرای شما که با روحیه جهادی و بسیجی گام های ارزنده ای در این عرصه برداشته اید قدردانی می کنم و به رسم یادبود این لوح تقدیم شد. در همایش سراسری پدافند غیرعامل 1402 را تقدیم شما عزیزان می نمایم. توفیق روزافزون آن را در پرتو توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و با زعامت مقام معظم رهبری مسئلت دارم. حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس اسلام. جمهوری ایران.

رئیس کمیته پدافند غیر عامل بانک سپه پس از دریافت این تقدیر خاطرنشان کرد: بدون شک این دستاورد مرهون همت جمعی، برنامه ریزی مشخص و اجرای منظم پروژه های پدافند غیر عامل است و به این خانواده بزرگ تبریک می گویم. از سپه بانک برای این موفقیت ارزشمند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.