افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 10 میلیون / بهترین های امروز بازار را که فوق العاده هستند، بررسی کنید

  • کد خبر : 116192
بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 10 میلیون / بهترین های امروز بازار را که فوق العاده هستند، بررسی کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه ما دوست داریم بهترین ها را داشته باشیم زیرا ذات انسان نوعی طمع است و هر فردی مقداری کم یا زیاد از این حرص دارد. می تواند باعث پیشرفت شما شود، مثلا اگر بودجه شما تا 10 میلیون در زمینه گوشی باشد و بخواهید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه ما دوست داریم بهترین ها را داشته باشیم زیرا ذات انسان نوعی طمع است و هر فردی مقداری کم یا زیاد از این حرص دارد. می تواند باعث پیشرفت شما شود، مثلا اگر بودجه شما تا 10 میلیون در زمینه گوشی باشد و بخواهید در این رنج قیمت به دنبال بهترین محصول باشید، متوجه خواهید شد که بهترین گوشی های شیائومی موجود در بازار به 10 می رسد. میلیون. این روزها چه کسانی هستند که نمی توانند حریص باشند؟ این بدان معنی است که شما برای خود و پول خود ارزش قائل هستید!

در مورد بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون می توان گفت که این گوشی ها جزو میان رده های بازار هستند و کیفیت خوبی دارند و می توانند هنگام استفاده از آن ها لحظات خوبی را برای شما رقم بزنند و باعث شوند پشیمان نشوید. شما هزینه آنها را پرداخت کردید، زیرا این غول چینی اخیراً به سختی کار می کند و این روزها ثمره تلاش های خود را می بیند که نامش در تیتر خبرها قرار گرفته است که در کنار برند کره ای سامسونگ قرار دارد و جالب است که به دلیل تنوع قیمت بسیار زیاد، بازاری هم هست، ایران را در دست دارد، حالا بیایید به معرفی برخی از بهترین گوشی های شیائومی 10 میلیونی بپردازیم.

Poco X5 5G یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 10 میلیون است

در بالای لیست، به سراغ این محصول شیائومی یعنی Poco X5 5G می رویم که دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز بر ثانیه و روشنایی، شفافیت و دقت رنگ بالایی است. قلب این محصول پردازنده اسنپدراگون 695 آن است که قدرت و عملکرد خوبی دارد و به ندرت گرم می شود. باتری این محصول ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و عمر باتری خوبی دارد و از شارژ سریع پشتیبانی می کند. اما در مورد دوربین ها باید بگوییم که دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 13 مگاپیکسلی است.

اما از معایب آن این است که با اندروید 12 راه اندازی شده است، دارای اسپیکر است که صدای آن چندان خوب نیست و قابلیت فیلم برداری 4K را ندارد.

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

Redmi Note 10 Pro یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 10 میلیون است

یکی دیگر از گوشی های موجود در لیست بهترین های شیائومی، ردمی نوت 10 پرو است که علاوه بر طراحی زیبا، در برابر آب نیز مقاوم است. سایز صفحه نمایش این محصول 6.67 اینچ و از نوع آمولد است، حداکثر روشنایی آن 1200 نیت و نرخ رفرش تصویر 120 هرتز بر ثانیه است که سرعت آن را بی نهایت افزایش می دهد. در مورد پردازنده و قلب تپنده این محصول می توان گفت که دارای تراشه اسنپدراگون 732G است که عملکرد پایداری دارد و زیاد داغ نمی شود. باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع پشتیبانی می کند.

در مورد دوربین اصلی این گوشی باید بگوییم که دارای سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است که هر دو قادر به گرفتن عکس و فیلم با کیفیت در نور روز هستند. از دیگر مزایای آن می توان به بلندگوهای استریو با کیفیت، رادیو، NFC و … اشاره کرد. اما اجازه دهید در مورد معایب این گوشی صحبت کنیم. Redmi Note 10 Pro شارژ معکوس ندارد، دوربین آن در شرایط کم نور خوب کار نمی کند و حالت شب ندارد.

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

Redmi Note 11 Pro 4G یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 10 میلیون است

به سراغ سومین محصول لیست بهترین های شیائومی تا ده میلیون یعنی Redmi Note 11 Pro 4G می رویم. این گوشی دارای سایز صفحه نمایش 6.67 اینچ و از نوع سوپر AMOLED است، حداکثر روشنایی آن 1200 نیت است، دقت رنگ و وضوح بالایی دارد و قدرت رفرش تصویر در ثانیه 120 هرتز است که چه کاری انجام می دهد؟ امکان افزایش سرعت آن در حین کار و صعود با آن وجود دارد. در مورد ظاهر این گوشی باید گفت که طراحی منحصربفردی دارد، شیشه ای است و ضد آب است. پردازنده این گوشی تراشه Helio G96 است.

باتری داخلی آن عمر طولانی دارد و از شارژ سریع پشتیبانی می کند و می تواند در پانزده دقیقه گوشی را تا 50 درصد شارژ کند. به سراغ دوربین ها برویم، باید بگوییم که دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است. بلندگوهای استریو این محصول از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اما اجازه دهید به معایب این گوشی بپردازیم. پردازنده Redmi Note 11 Pro 4G در این گوشی عملکرد ضعیفی دارد و گاهی اوقات به دلیل فشار گوشی از کار می افتد. فیلمبرداری 4K ندارد و دوربین آن نیز نسبت به نسل قبلی خود یعنی Redmi Note 10 Pro کاهش یافته است.

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.