افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

نقشه های دشمن در مناطق امنیتی خنثی شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 116068
نقشه های دشمن در مناطق امنیتی خنثی شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرنگار بیشتر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی صبح امروز سه شنبه در جمع مدیران و فرماندهان ارتش سیستان و بلوچستان; وی با اشاره به فعالیت های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه افزود: در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، عقلانیت مقاومت در چند روز گذشته در عملیات هجومی الاقصی ستودنی است. وی گفت: امروز در […]

گزارش کردن خبرنگار بیشتر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی صبح امروز سه شنبه در جمع مدیران و فرماندهان ارتش سیستان و بلوچستان; وی با اشاره به فعالیت های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه افزود: در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، عقلانیت مقاومت در چند روز گذشته در عملیات هجومی الاقصی ستودنی است.

وی گفت: امروز در فلسطین شاهد حوادث بزرگ و شکست سخت دشمن در جریان عملیات رزمندگان فلسطینی هستیم. مدعیان حقوق بشر در این دوره جنایات بزرگی را علیه ملت فلسطین مرتکب شده اند.

وی افزود: در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، عقلانیت مقاومت چند روز اخیر در عملیات طوفان الاقصی ستودنی است. آنها با تمام توان تلاش کردند تا جنبش مقاومت را مجبور به تصمیم گیری احساسی کنند، اما این اتفاق نیفتاد، جنبش مقاومت توانست با اقدامات مبتنی بر عقلانیت ضربات سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد کند.

فرمانده ارتش سلمان خاطرنشان کرد: در حوزه مسائل استانی با تلاش و علاقه فراوان گرفتن به لطف توانمندی های موجود، موفقیت های زیادی را به دست آوردیم، به طوری که توانستیم نقشه های دشمن را در حوزه امنیتی خنثی کنیم.

وی افزود: دشمنان با توجه به شکستی که در سال گذشته در سالگرد فتنه در کشور متحمل شدند. او امید زیادی داشت که بتواند ناآرامی ها را به جنوب شرق و استان سیستان و بلوچستان برساند، اما ناکام ماند.

شفائی تصریح کرد: دشمن با تمام ظرفیت خود در فضای مجازی و رسانه ای همواره برای حمله به انقلاب اسلامی تلاش کرده است اما ظرفیت فرهنگی و رسانه ای بسیج به خوبی توانسته است با آنها مقابله کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.