افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

اشتراک جواهر لعل تمدید شد.

  • کد خبر : 116042
اشتراک جواهر لعل تمدید شد.

به گزارش بازار، بر اساس اعلام مدیریت بازارهای مشتقه و صندوق های کالایی بورس کالای ایران، پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری بر پایه اوراق بهادار مبتنی بر طلا زاگرس (جواهر) از امروز تمدید شد. ، سهشنبه. 9 نوامبر، به مدت دو روز کاری. بر اساس این اطلاعیه و با توجه به موافقت […]

به گزارش بازار، بر اساس اعلام مدیریت بازارهای مشتقه و صندوق های کالایی بورس کالای ایران، پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری بر پایه اوراق بهادار مبتنی بر طلا زاگرس (جواهر) از امروز تمدید شد. ، سهشنبه. 9 نوامبر، به مدت دو روز کاری.

بر اساس این اطلاعیه و با توجه به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار با تغییرات صورت گرفته در اعلامیه افزایش سقف صندوق سرمایه گذاری طلای زاگرس در دوره مجاز پذیره نویسی، این صندوق در نظر دارد 100 میلیون تومان خریداری کند. واحدهای سرمایه گذاری صندوق از طریق بازار صندوق سرمایه گذاری (قابل معامله) بورس کالای ایران از سه شنبه 18 آبان لغایت چهارشنبه 19 آبان ماه (11:30 الی 15:00).

صندوق سرمایه گذاری اوراق بهادار مبتنی بر طلا زاگرس (جواهر) زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار و بر اساس مقررات، اساسنامه و دفترچه های این سازمان فعالیت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، پذیره نویسی دوازدهمین صندوق طلا با نماد جواهر که از ساعت 11:30 دیروز در بورس کالای ایران آغاز شده بود، ظرف مدت یک ساعت با استقبال سرمایه گذاران به پایان رسید و شامل 2 میلیون واحد سرمایه گذاری ممتاز است. 100 میلیارد تومان نقدینگی از بازار جذب شد.

35.39 میلیون دستگاه توسط خریداران واقعی و 62.61 میلیون دستگاه توسط خریداران قانونی خریداری شد. معاملات ثانویه واحدهای صندوق سرمایه گذاری طلای زاگرس (جواهر) نیز پس از تکمیل پذیره نویسی و ثبت نام صندوق در بازار صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله بورس کالای ایران آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.