افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

شهرداری یزد رتبه اول استان را در صدور اسناد ملکی کسب کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 115669
شهرداری یزد رتبه اول استان را در صدور اسناد ملکی کسب کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اقبال در جلسه شورای قضایی و شورای صیانت از حقوق بیت المال اظهار داشت: با توجه به تلاش های شهردار یزد و تلاش دو اداره ثبت اسناد منطقه یک و دو یزد. شهرستان امیدواریم تا قبل از دهه فجر کار مستندسازی و صدور اسناد شهرداری یزد به اتمام برسد. وی […]

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اقبال در جلسه شورای قضایی و شورای صیانت از حقوق بیت المال اظهار داشت: با توجه به تلاش های شهردار یزد و تلاش دو اداره ثبت اسناد منطقه یک و دو یزد. شهرستان امیدواریم تا قبل از دهه فجر کار مستندسازی و صدور اسناد شهرداری یزد به اتمام برسد.

وی گفت: از سال گذشته جلسات متعددی با شهرداری یزد برای رفع سندسازی املاک انحصاری این مجموعه و همچنین رفع مشکل سند عادی و مبایعه نامه بیش از 3 هزار ملک شناسایی شده در سطح شهر برگزار شده است.

اقبال ادامه داد: خوشبختانه در مناظره دوم با توجه به مصوبه شورای صیانت از حقوق بیت المال اداره کل ثبت اسناد استان، تلاش جدی برای رفع بلاتکلیفی مردم با اخذ یک پروانه ساخت موقت و صدور سند ملکی در یزد با همکاری شهرداری.

امسال 150 سند ملکی برای املاک شهرداری یزد صادر شد

شهردار یزد نیز در این جلسه با قدردانی از زحمات انجام شده در سال گذشته و امسال گفت: طی یکسال گذشته با همکاری جهادی و شبانه روزی جمع آوری اسناد ثبتی، اسناد و مدارک و صدور اسناد مالکیت شهرداری بسیار رشد کرده است.

ابوالقاسم محی الدینی افزود: در سال 1400 تقریباً 10 جلد سند برای املاک شهرداری صادر شد که این تعداد در سال 1401 به ویژه در نیمه دوم به 104 جلد و در سال جاری به 150 جلد رسید.

با قدردانی از همکاری گروه ثبت اسناد در زمینه مستندسازی اسناد شهرداری یزد و همچنین تصویب شورای حمایت از حقوق بیت المال در خصوص مجوز صدور پروانه موقت ساخت و ساز و رفع بلاتکلیفی افراد، گفت: بویژه از مدیرکل، رئیس اداره کاداستر، روسای واحدهای ثبتی شهرستان های مناطق 1 و 2 یزد و کارکنان این مجموعه ها.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=115669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.