افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

توضیحات باقری درباره پیام آمریکا به ایران در مورد جنایات غزه

  • کد خبر : 115655
توضیحات باقری درباره پیام آمریکا به ایران در مورد جنایات غزه

به گزارش بازار، علی باقری در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه این عملیات باعث زلزله نظام فکری آمریکا و رژیم صهیونیستی شد، گفت: آمریکایی ها و صهیونیست ها راهبردی برای برون رفت از این وضعیت ندارند و این به دلیل ضربه مهلک طوفان الاقصی است. این دیپلمات ارشد ایرانی با بیان اینکه آمریکایی ها […]

به گزارش بازار، علی باقری در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه این عملیات باعث زلزله نظام فکری آمریکا و رژیم صهیونیستی شد، گفت: آمریکایی ها و صهیونیست ها راهبردی برای برون رفت از این وضعیت ندارند و این به دلیل ضربه مهلک طوفان الاقصی است.

این دیپلمات ارشد ایرانی با بیان اینکه آمریکایی ها در حال حاضر نقش راهبردی در درگیری صهیونیست ها در غزه دارند، گفت: آنها سعی دارند خود را به عنوان میانجی در این موضوع معرفی کنند و از این حیث پیام هایی را درباره این تحولات به کشورها ارسال کنند. متفاوت ارسال کنید

وی تصریح کرد: اگرچه آمریکایی ها تلاش می کنند به عنوان میانجی عمل کنند، اما در واقع در جنایات رژیم صهیونیستی در این حوادث شریک هستند. وی درباره پیام آمریکایی‌ها به ایران درباره حوادث اخیر در سرزمین‌های اشغالی گفت: بحثی که مطرح می‌کنند این است که تاکید می‌کنند که می‌خواهند از گسترش درگیری‌ها جلوگیری کنند، چرا که مسئول اصلی گسترش جنگ هستند. در منطقه

باقری در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به حملات شب های اخیر رژیم صهیونیستی و حمله زمینی به اراضی غزه گفت: آنها در این حملات زمینی شکست خورده اند. اگرچه آنها ادعا می کنند که این حملات آزمایشی بوده است.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این سوال که آیا ایران به پیام آمریکایی ها پاسخی داده است، گفت: پیام آمریکایی ها پاسخ داده شده است.

وی با اعلام اینکه آمریکایی ها در جریان حوادث اخیر کاملا از صهیونیست ها حمایت می کنند، تصریح کرد: در پاسخی که به آنها داده شد تاکید شد که آنها در جایگاه میانجی و داور نیستند.

باقری با تاکید بر اینکه ما به نهضت مقاومت دستور نمی دهیم و جبهه مقاومت صاحب تحلیل و تصمیم خود است، ادامه داد: غربی ها فکر می کنند با توجه به اینکه نهضت مقاومت در منطقه برگرفته از اندیشه اسلامی است. انقلاب اسلامی به عنوان کارگزار جمهوری اسلامی عمل می کند در حالی که اینگونه نیست و جمهوری اسلامی ایران به جریانات و گروه های مقاومت مختلف در منطقه اعتماد کرده است و جبهه مقاومت بر اساس تحلیل و بررسی خود عمل می کند. تصمیم گیری .

دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه آمریکایی ها در موقعیتی نیستند که ایران را تهدید کنند، گفت: در رابطه با غزه در محاصره هستند. تاکید کردیم که جنبش مقاومت بر اساس تشخیص خود عمل می کند و آمریکایی ها در مقامی نیستند که به مقاومت دستور دهند و اگر اراده جدی برای پایان دادن به این وضعیت دارند، از کمک به صهیونیست ها دست بردارند. رژیم .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=115655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.