افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

نام سعید معروف در میان گزینه های مربیگری تیم ملی والیبال قرار دارد

  • کد خبر : 115627
نام سعید معروف در میان گزینه های مربیگری تیم ملی والیبال قرار دارد

سومین جلسه کمیته فنی امسال به منظور بررسی تمامی گزینه های مدیریتی تیم ملی والیبال مردان ایران روز دوشنبه 8 آبان به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار شد. محسن ترابی، میلاد تقوی، جمشید حمیدی، ناصر میرفخارایی، علی پورروجی، منوچهر پورحسن، علی موذن، مصطفی کارهان، محمود افشاردوست، جهانگیر سیدعباسی، امیرحسینی، آرش صادقیانی، ابراهیم وطن‌ذره‌پرست، ناصر علیرضا، فریضه […]

سومین جلسه کمیته فنی امسال به منظور بررسی تمامی گزینه های مدیریتی تیم ملی والیبال مردان ایران روز دوشنبه 8 آبان به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار شد.

محسن ترابی، میلاد تقوی، جمشید حمیدی، ناصر میرفخارایی، علی پورروجی، منوچهر پورحسن، علی موذن، مصطفی کارهان، محمود افشاردوست، جهانگیر سیدعباسی، امیرحسینی، آرش صادقیانی، ابراهیم وطن‌ذره‌پرست، ناصر علیرضا، فریضه پرست، غلامی، عیسی سنگدوینی، پیمان اکبری و امیر طلوکیان از دیگر حاضران در این نشست بودند. محمدرضا تندروان و احسن اله شیرکوند نیز در این نشست آنلاین حضور داشتند.

رئیس فدراسیون والیبال مذاکرات را با لوران تیلی، جانلورنزو بلنجینی، استفان آنتیگا، مارسلو مندز، آندریا آناستازیا، ویتال هاینن، رنان دالزاتو، فیلیپ بلین، ولادیمیر آلکنو، خاویر وبر، رادوستین استوشف، آنجلو لورنتزتی، و روبرت پیتزتی به پایان رساند. .. در جلسه کمیته فنی برای تصمیم گیری نهایی درباره انتخاب سرمربی تیم والیبال ایران حاضر شد.

محمدرضا داورزنی در قسمت دوم این دیدار به ارائه گزارش جامعی از روند مذاکرات با 14 کاندیدای خارجی برای مدیریت تیم ملی والیبال کشورمان پرداخت و اظهار داشت: هفته گذشته با سعید معروف دیدار کردم و چند موضوع را بررسی کردیم. و از او خواستم در انتخاب کمک کند. سعید تشکر کرد و گفت در سال 2021 و بعد از المپیک از بازی در تیم ملی خداحافظی کردم، بهتر است همین الان که نسل ها تغییر کرده ایم و بازیکنان بسیار خوبی داریم، به همین روال ادامه بدهم، اما همیشه و در هر جای دیگری می توانم. بازی کردن . تیم ملی والیبال ایران. من کمک خواهم کرد، من عاشق والیبال و تیم ملی هستم و هر جا که باشم هر کاری از دستم بربیاید انجام می دهم. آنچه در حال حاضر مشخص است این است که سعید دیگر بازی نمی کند و با توجه به علاقه ای که برای ادامه مسیر حرفه ای والیبال خود در عرصه تمرین دارد، می تواند با تجربه و هوش بالای خود به تیم ملی و والیبال ایران کمک کند.

در ادامه کمیته فنی نکاتی را در مورد مربیان داخلی و خارجی مطرح کرد که اکثر مردم تاکید داشتند که پرونده سرمربی ایرانی در تیم ملی ایران بسته نشود و گزینه های ایرانی مورد بحث و بررسی قرار گیرد. علاوه بر گزینه های خارجی، الگوی مربیگری ایرانی همراه با یک تیم حرفه ای بین المللی با کار تیمی ایرانی و خارجی (مشاور فنی با تجربه بین المللی بالا همراه با آنالیزور و مربی درجه یک جهانی)، همه ایران و بازیکنان باید نگاه ویژه ای داشته باشند. و با یک استراتژی بلند مدت سکوی المپیک 2028 از گزینه های نهایی برنامه پنج ساله به دست می آید.

در پایان این دیدار 5 ساعته مقرر شد داور برنامه ویژه ای از جانلورنزو بلانگینی، ویتال هاینن، روبرتو پیاتزا، ولادیمیر آلکنو، پیمان اکبری و سعید معروف به عنوان پایتخت بین المللی والیبال ایران بر اساس هدف گذاری دریافت کند. سکوی المپیک 2028 و لیستی از پرسنل را بخواهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=115627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.