افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

سامسونگ برای دانش آموزان لپ تاپ تولید می کند!/ عکس

  • کد خبر : 115433
سامسونگ برای دانش آموزان لپ تاپ تولید می کند!/ عکس

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی کروم بوک مقرون به صرفه جدید خود است. طبق گفته ChromeUnboxed، انتظار داریم این دستگاه با نام رمز Pirrha از پردازنده Intel Core i3-N305، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و وب کم 1080p استفاده کند. یکی از ویژگی های کلیدی کروم بوک Pirrha، پشتیبانی از […]

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی کروم بوک مقرون به صرفه جدید خود است. طبق گفته ChromeUnboxed، انتظار داریم این دستگاه با نام رمز Pirrha از پردازنده Intel Core i3-N305، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و وب کم 1080p استفاده کند.

یکی از ویژگی های کلیدی کروم بوک Pirrha، پشتیبانی از قلم است. این دستگاه دارای قلم مخصوص به خود است و با استاندارد Universal Stylus Initiative (USI) سازگار خواهد بود. این بدان معناست که کاربران می توانند به جای S-Pen پیش فرض سامسونگ از قلم های دیگر ساخته شده با استاندارد USI استفاده کنند.

سامسونگ سابقه طولانی در زمینه پلتفرم کروم بوک دارد، اما قیمت دستگاه های این شرکت بیشتر از کروم بوک های رقیب است. غول فناوری کره جنوبی ممکن است به دنبال جذب افرادی باشد که می خواهند با Pirrha یک کروم بوک ارزان بخرند.

کروم بوک چیست و چه مزایا و معایبی نسبت به لپ تاپ دارد؟

مطالعه 8

برای موفقیت در بازار کروم بوک، سامسونگ باید روی ویژگی های رقابتی و قیمت گذاری تمرکز کند. تلفن سامسونگ همچنین می‌تواند به موفقیت کروم‌بوک‌های جدید این شرکت کمک کند، زیرا احتمالاً دارای ویژگی‌هایی انحصاری برای دارندگان آن محصولات هستند.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا سامسونگ واقعاً کروم بوک Pirrha را عرضه خواهد کرد یا خیر. علاوه بر این، ما از قیمت لپ تاپ مذکور اطلاعی نداریم.

227227

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=115433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.