افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

فیلم | پهپاد پیشرفته ارتش آمریکا بالون را با کشتی اشتباه گرفت

  • کد خبر : 115326
فیلم |  پهپاد پیشرفته ارتش آمریکا بالون را با کشتی اشتباه گرفت

آفتاب نیوز: جلسات ویدئویی ارائه شده توسط پنتاگون به کنگره ممکن است مزخرف باشد. این ویدئو در جلسه استماع عمومی ناسا در اوایل آوریل توسط شان کرک پاتریک، رئیس دفتر AARO پنتاگون ارائه شد. AARO یک سازمان دولتی است که مسئول بررسی پدیده های هوایی ناشناس یا UAP، مخفف جدید دولتی برای اشیاء هوایی ناشناس […]

آفتاب نیوز:

جلسات ویدئویی ارائه شده توسط پنتاگون به کنگره ممکن است مزخرف باشد.

این ویدئو در جلسه استماع عمومی ناسا در اوایل آوریل توسط شان کرک پاتریک، رئیس دفتر AARO پنتاگون ارائه شد. AARO یک سازمان دولتی است که مسئول بررسی پدیده های هوایی ناشناس یا UAP، مخفف جدید دولتی برای اشیاء هوایی ناشناس (UFO) است.

چرا دولت آمریکا درگیر این موضوع است؟

در سال های اخیر، تحقیقات UAP پیچیده تر شده است. از سوی دیگر، پهپادهای تفریحی و تجاری، تشخیص آن‌ها از یکدیگر را برای کسانی که مشاهده‌های UAP را معیاری برای بازدید فرازمینی می‌دانند و از یک سو توانایی پهپادها در شناور بودن را دشوارتر کرده است. شکل‌های اغلب نامتعارف آن‌ها، تشخیص آن‌ها را از رویت‌های احتمالی هواپیماهای بیگانه با فناوری فرازمینی دشوار می‌کند.

دولت ایالات متحده ظاهراً در تلاش است تا مشخص کند که آیا UAP ها تهدیدی برای امنیت آن هستند یا خیر. اگر تهدیدی وجود نداشته باشد، می توان انتظار داشت که وزارت دفاع و جامعه اطلاعاتی ایالات متحده از تحقیقات خارج شوند و شاید به ناسا اجازه دهند که ادامه دهد.

ویدئوی ارسال شده توسط کرک پاتریک تقریبا 30 ثانیه طول می کشد.

این لحظه توسط حسگر الکترواپتیکال پهپاد آمریکایی MQ-9 Reaper هنگام پایین آمدن جسم در جهت چند خانه دیواری ثبت شد. ناگهان جسمی به شکل توپ نقره ای بالا و پایین، به راست و سپس به چپ حرکت می کند.

اپراتور هواپیمای بدون سرنشین به سمت شی می دود و در نهایت برای چند ثانیه دیگر آن را دنبال می کند. در این مرحله، ویدیو به طور ناگهانی متوقف می شود، احتمالاً به این دلیل که دوربین Reaper دیگر نمی تواند در آن جهت حرکت کند.

این ویدیو توسط Bellingcat، گروهی از محققان منبع باز مستقر در هلند بررسی شده است.

در این مورد، محققان BlingCat توانستند مکان مشاهده UAP را در منطقه ای در شمال شرقی شهر دیرالزور سوریه پیدا کنند. محققان همچنین توانستند یک تصویر پانوراما از منطقه در میدان دید دوربین ایجاد کنند و از آن برای تخمین اندازه جسم استفاده کنند که گویی روی زمین است.

با این حال، اندازه واقعی UAP را نمی توان بدون دانستن فاصله این جسم از سطح زمین تعیین کرد.

“سنسور الکترواپتیکال در پهپاد MQ-9 Reaper که برای ضبط ویدیوی UAP استفاده می شود، برجستگی گنبدی شکل زیر دماغه پهپاد است.”

این تحقیق سوالات زیادی را در مورد UAP به عنوان یک فناوری پیشرفته مطرح می کند.

اندازه آن کمی کوچک به نظر می رسد که توسط بیگانگان ساخته شده است. اندازه آن مطابق با اندازه یک بادکنک است. تاریخ ضبط این ویدئو مصادف با عید قربان است و “بلینگکت” در جریان جشن عید در دیرالزور و دمشق، پایتخت سوریه، ویدئویی از بالن ها را کشف کرد.

محققان BlingCat همچنین ادعا می‌کنند که این جسم، اگرچه به نظر می‌رسد که با سرعت بالا در حال حرکت است، ممکن است در واقع ثابت باشد، با این حرکت نتیجه اختلاف منظر حرکتی است که در آن سرعت پهپاد Reaper نسبت به جسم این توهم را ایجاد می‌کند. جسم در حال حرکت است

تحقیقات BlingCat محکم به نظر می رسد و اطلاعات بسیار کمی برای اثبات اینکه این جسم چیزی بیش از یک بالون نیست باقی مانده است.

در حالی که غیرممکن نیست که یک فضاپیمای فرازمینی که توسط فرازمینی ها هدایت می شود، ابعادی مینیاتوری داشته باشد، شبیه به یک کره نقره ای به عرض 0.43 متر، تحقیقات نشان می دهد که این جسم احتمالاً فقط یک بالون پر از هلیوم است.

با این حال، کسانی که به موجودات فضایی اعتقاد دارند، به این اطلاعات نیاز ندارند، شاید این یک بالون بیگانه بوده است!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=115326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.