افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

انتصابات جدید در دانشگاه آزاد

  • کد خبر : 115301
انتصابات جدید در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی احکامی جداگانه «رئیس مرکز جذب و امور تدریسی» و «رئیس مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه آزاد اسلامی» را منصوب کرد. به گزارش ایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی دکتر عزیزالله فضلی را به سمت رئیس مرکز امور علمی و جذب دانشگاه آزاد […]

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی احکامی جداگانه «رئیس مرکز جذب و امور تدریسی» و «رئیس مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه آزاد اسلامی» را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی دکتر عزیزالله فضلی را به سمت رئیس مرکز امور علمی و جذب دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر عزیزالله فضلی

سلام
ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب عالی در مدت تصدی ریاست مرکز امور حقوقی و حمایت از اموال دانشگاه، با عنایت به مراتب تعهد و تعهد به سمت «رئیس مرکز جذب و امور آموزشی دانشگاه» منصوب می گردد. سوابق ارزشمند

انتظار می رود جناب عالی با بهره گیری از ظرفیت های معنوی، مادی و انسانی دانشگاه، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، حفظ تشکل دانشگاه، ارتقاء علمی و همچنین اجرای دقیق برنامه ها اقدام نمایند. سند تحول و تعالی دانشگاه و هیئت علمی و معاونت آموزشی وابسته زحمات زیادی کشیدند.

گنجاندن ارکان برنامه به ویژه بسته کاری «ارتقای کیفیت و کارایی دوره های تحصیلی» و اقدامات و اقدامات مرتبط به ویژه «اصلاح و ارتقای کارایی نظام پیمانکاری، ارزشیابی و پرداخت حق الزحمه خدمات» ضروری است. اعضای هیات علمی با استفاده از ظرفیت مدل شبکه دانشگاه.” و «تغییر نظام تعاملی بین معلم و دانش آموز و افزایش انعطاف پذیری فرآیند آموزشی مبتنی بر استعداد و تقویت ابتکار و خلاقیت دانش آموز» و ساماندهی جذب، ارتقاء و رکود کادر علمی مورد توجه قرار گیرد.

محمدمهدی تهرانچی”

لازم به ذکر است دکتر عزیزالله فضلی دارای مدرک دکتری حقوق عمومی از دانشگاه علامه طباطبایی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و دارای سوابق اجرایی از جمله ریاست مرکز امور حقوقی می باشد. معاونت ارتباطات و نظارت بر اجرای اساسنامه معاونت حقوقی رئیس جمهور، نماینده معاونت حقوقی رئیس جمهور در کمیسیون علمی و فناوری ریاست جمهوری، عضو معاونت ارتباطات و نظارت بر اجرای قانون اساسی دانشگاه آزاد اسلامی از گروه کار تخصصی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه کشور، مدیرکل قضایی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مدیرکل دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، مشاور رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال غیرمنقول، مدیر آزمون قضات دادگستری و … است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر تهرانچی در نامه ای جداگانه ضمن پذیرش استعفای دکتر عباس اشرفی به دلیل ماموریت جدید، از زحمات و تلاش های وی در دوران تصدی مدیریت دانشگاه اسلامی قدردانی کرد. . مرکز کارگزینی و امور تدریس دانشگاه آزاد، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز با صدور حکمی دکتر سید مرتضی شهیدی را به عنوان «رئیس مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی دانشگاه» منصوب کرد.

متن حکم دکتر طهرانچی به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر سید مرتضی شهیدی

سلام

نظر به تعهد، تجربه و سوابق ارزنده در امور حقوقی، به موجب این حکم به سمت «رئیس مرکز امور حقوقی و حفاظت از میراث دانشگاهی» منصوب می‌شود.

از جناب عالی انتظار می رود با بهره گیری از توانمندی های معنوی و مادی و نیروی انسانی دانشگاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، حفظ تشکیلات دانشگاه و نیز ایفای نقش موثر در نظم و انضباط سازمانی، تاکید بر این امر داشته باشند. محورهای زیر

– لزوم حفظ حقوق، اموال، دارایی‌ها و اموال دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های علمی برای رعایت حقوق دانشگاه در مراجع قضایی، ثبتی و اداری سراسر کشور و اطمینان از تداوم اقدامات. برای من آورد.

– حفظ حقوق معلمان، كاركنان و دانش آموزان در چهارچوب وظايف آنان.

– پیشگیری از تخلفات بر اساس مقررات داخلی بر اساس اسناد بالادستی.

– تصمیم گیری در مورد مسائل حقوقی و تعیین نحوه دفاع از حقوق دانشگاه در موضوعات حساس در مشاوره حقوقی و در اجرای مقررات.

– تدوین، تنظیم، نگهداری و به روز رسانی کلیه قوانین، مقررات، اساسنامه ها و بخشنامه های مرتبط با وظایف و فعالیت های دانشگاه.

– بررسی، اظهار نظر و ارائه راهنمایی های لازم در خصوص تفاهم نامه ها، قراردادها، اساسنامه ها و آیین نامه های اجرا شده یا پیشنهادی مسئولین دانشگاه.

– نظارت بر حسن اجرای قراردادها، بیانیه ها و قراردادهایی که به نحوی با دانشگاه مرتبط است توسط ذینفعان آن.

– طرح دعوی در محاکم قضایی و اداری و پاسخگویی و نظارت لازم تا حصول نتیجه برای حفظ حقوق و منافع قانونی دانشگاه.

امید است در خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و همچنین در اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی با اتکال به درگاه روح القدس موفق باشد.

محمدمهدی تهرانچی

لازم به ذکر است دکتر سید مرتضی شهیدی دارای مدرک دکتری حقوق خصوصی و از اعضای هیات علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که از سوابق وی می توان به مدیر رسیدگی به تخلفات سازمان بورس اشاره کرد. تبادل. ، رئیس مرکز تحقیقات توسعه و مطالعات اسلامی سازی سازمان بورس، مدیر حقوقی بانک مشترک ایران و ونزوئلا و… در پرونده اجرایی خود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=115301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.