افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

1500 ون، مینی بوس و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می شود

  • کد خبر : 115182
1500 ون، مینی بوس و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می شود

به گزارش بازار، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با وجود کمبود منابع و اعتبارات تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای در راس کارها قرار دارد.برنامه های سازمان و ما وعده. به وزیر راه و شهرسازی تا پایان امسال 1500 […]

به گزارش بازار، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با وجود کمبود منابع و اعتبارات تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای در راس کارها قرار دارد.برنامه های سازمان و ما وعده. به وزیر راه و شهرسازی تا پایان امسال 1500 دستگاه ون، مینی بوس و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می شود.

تفاهم با شرکت های خودروسازی برای تولید و تحویل 3500 نوع خودرو در بخش مسافری
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: برای تحقق این مهم تفاهم نامه هایی با شرکت های خودروسازی داخلی منعقد شد که بر اساس آن تا پایان سال آینده 3500 دستگاه خودرو در حوزه مسافری به فروش می رسد. تولید و به سازمان راهداری تحویل داده شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه خدمات این سازمان به زائران اربعین حسینی را برجسته کرد و تاکید کرد: با راه اندازی و تجهیز پارکینگ برکت در مرز مهران در ایام اربعین امسال سعی در کاهش مشکلات داریم. سال های اخیر در بخش حمل و نقل عمومی برای رانندگان و زائران.

محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای اربعین با 3 میلیارد تومان ایمن سازی شد.
امانی بیان کرد: از سوی دیگر 3 هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهینه سازی و ایمن سازی محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای اربعین هزینه و مبنای افزایش امنیت سفر از حسینی به اربعین بود.

رئیس سازمان ترافیک و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: حجم زیاد خدمات به 4 میلیون و 50 هزار زائر در سفر خروجی و همین تعداد زائر در مسیر برگشت در مدت زمان کوتاه سفرهای اربعین و همچنین ماه صفر، ارائه خدمات لحظه ای به زائران حرم رضوی در دهه گذشته، حکایت از تلاش جهادی کارگران و فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای کشور از جمله رانندگان، اتحادیه ها و شرکت های حمل و نقل دارد. ، راهداران و همکاران این سازمان که در این حضور و خدمت عاشقانه به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سهیم بوده اند تشکر و قدردانی می نمایم.

وی با اشاره به اینکه برای رفع برخی نواقص نیاز به اقدام قضایی دارد، ابراز امیدواری کرد: در برنامه هفتم و با پیگیری های لازم از سوی مسئولان مربوطه، بخش قابل توجهی از مشکلات کارگران این بخش برطرف شود.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، این مراسم که همزمان با اجلاس سران استانی و مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد، فعالان و کارگران حوزه حمل و نقل جاده ای و جاده ای حضور داشتند. حمل و نقل که اربعین امسال افتخار خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را داشت، از منتخبان و برگزیدگان این حوزه تجلیل و قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=115182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.