افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

“مجمع بین المللی روزنامه نگاران” ایجاد شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 115025
“مجمع بین المللی روزنامه نگاران” ایجاد شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

مرتضی کارآموزیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروزه با تغییر سبک زندگی و ظهور ابزارهای ارتباط جمعی، نقش رسانه ها در شکل گیری افکار عمومی و بیان روایت غالب وقایع بی بدیل و انکار ناپذیر است. . وی گفت: اگر امروز از توانمندی های رسانه غافل شویم و حتی استفاده هوشمندانه از آن […]

مرتضی کارآموزیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروزه با تغییر سبک زندگی و ظهور ابزارهای ارتباط جمعی، نقش رسانه ها در شکل گیری افکار عمومی و بیان روایت غالب وقایع بی بدیل و انکار ناپذیر است. .

وی گفت: اگر امروز از توانمندی های رسانه غافل شویم و حتی استفاده هوشمندانه از آن را به تعویق بیندازیم، قطعاً در جنگ روایت ها شکست خواهیم خورد که مقدمه شکست های دیگر خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: بدون شک اگر بخواهیم تبلیغات برای خنثی سازی امپراتوری رسانه ای غرب، باید با یک جبهه منسجم و دقیق از رسانه های همسو، به اقدام مشترک و یکپارچه دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: امروزه رسانه های آزادی خواه در دنیا فعالیت های خوبی دارند اما چون جبهه مناسبی تشکیل نداده اند نمی توانند توطئه های رسانه های جهانی صهیونیستی را خنثی کنند.

کرموزیان با بیان اینکه امروز استکبار جهانی از رسانه ها برای پیشبرد اهداف شوم خود نهایت بهره را می برد، اظهار داشت: همچنین باید بتوانیم با راهکارهای دقیق رسانه ای از رسانه ها استفاده لازم را ببریم و رسالت واقعی رسانه را به صورت عملی اجرا کنیم. شکل.

وی گفت: اگر می خواهیم صدای مظلوم را به گوش مردم برسانیم و روایت واقعی حوادث را داشته باشیم باید به سمت کار ساماندهی جهانی برویم.

مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: در این راستا مقدمات تشکیل یک سازمان بین المللی با کارکرد رسانه ای را آغاز کردیم و با استفاده از ظرفیت نخبگان موجود، «مجمع بین المللی خبرنگاران» تشکیل شد.

وی تصریح کرد: اولین نشست مشورتی این مجمع با رویکرد رسانه های جبهه مقاومت از چند کشور و همگام با حوادث فلسطین برگزار شد.

کرموزیان خاطرنشان کرد: مجمع بین المللی خبرنگاران محدود به چند کشور منطقه نخواهد بود و تلاش می کنیم از ظرفیت همه کشورهای مخالف امپراتوری رسانه ای غرب استفاده کنیم و حتی از ظرفیت خبرنگاران آزادی خواه در کشورها استفاده کنیم. غربی ها

وی خاطرنشان کرد: مجمع بین المللی خبرنگاران در آینده ای نه چندان دور سازوکاری ایجاد خواهد کرد تا یک جبهه رسانه ای قوی به مقابله جدی با امپراتوری رسانه ای غرب و از بین بردن اقتدار آن بپردازد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=115025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.