افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

قیمت املاک شهرستان گرگان نیاز به شفاف سازی دارد

  • کد خبر : 114963
قیمت املاک شهرستان گرگان نیاز به شفاف سازی دارد

به گزارش خبرنگار بازار، عیسی مهری بعدازظهر یکشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت شهربازی گرگان اظهار داشت: با وجود اینکه نمایندگان مردم در شورای اسلامی و شهرداری در تلاش هستند تا قیمت ها را بنگاه های معاملات ملکی شهر گرگان انجام دهند. منصفانه و منصفانه در اموری مانند فروش و جبران خسارت. باید توجه بیشتری […]

به گزارش خبرنگار بازار، عیسی مهری بعدازظهر یکشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت شهربازی گرگان اظهار داشت: با وجود اینکه نمایندگان مردم در شورای اسلامی و شهرداری در تلاش هستند تا قیمت ها را بنگاه های معاملات ملکی شهر گرگان انجام دهند. منصفانه و منصفانه در اموری مانند فروش و جبران خسارت. باید توجه بیشتری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: گاهی اوقات می بینیم که در بحث قیمت گذاری املاک، کار به یک متخصص که تابعیت دوگانه دارد و حتی در ونکوور کانادا زندگی می کند، واگذار می شود. در این موارد باید بیشتر مراقب باشیم.

مهری ادامه داد: شهرداری و شورای شهر گرگان به دنبال منفعت حداکثری برای مردم گرگان هستند و در این راستا از مسئولان شهرداری انتظار می رود در انتخاب کارشناسان دقت لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: انتخاب کارشناسان رسمی دادگستری و البته قیمت تجهیزات منتخب در املاک شهرداری یکی از مواردی بود که از روز اول دور ششم به آن توجه ویژه داشتیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان افزود: شهرداری گرگان با دغدغه های مالی زیادی از جمله حقوق و مستمری سرایداران، پاداش بازنشستگان و هزینه اداره امور شهر مواجه است و تولید املاک و مستغلات از طریق جبران یا فروش است. یکی از فرصت ها برای حل این مشکلات مالی است.

مهر تصریح کرد: باید سازوکاری کار شود تا انتخاب کارشناسان رسمی دادگستری در معاملات و حتی امور حقوقی شفاف و بر اساس برنامه باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.