افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

آیا این 3 خواهر را می شناسید؟ / از روش خود شناسایی کنید! + جزئیات اقدامات مجرمانه در تهران

  • کد خبر : 114951
آیا این 3 خواهر را می شناسید؟  / از روش خود شناسایی کنید!  + جزئیات اقدامات مجرمانه در تهران

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گدرزی گفت: در پی وقوع چند فقره حادثه جیب بر و سرقت تلفن همراه شهروندان که عمدتاً در اتوبوس های بارت تهران رخ می داد، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران با استفاده از تمامی امکانات، طرحی جامع و عملیاتی را برای برخورد با جیب بران اجرا کردند. به گزارش […]

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گدرزی گفت: در پی وقوع چند فقره حادثه جیب بر و سرقت تلفن همراه شهروندان که عمدتاً در اتوبوس های بارت تهران رخ می داد، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران با استفاده از تمامی امکانات، طرحی جامع و عملیاتی را برای برخورد با جیب بران اجرا کردند.

به گزارش مهر، رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: تحقیقات تا این که کارآگاهان با شناسایی هویت و چهره سارقان در یک عملیات پلیسی در محدوده خیابان تختی و استاد معین تهران، سارقان را دستگیر کردند، ادامه داشت.

وی افزود: متهمان که راهی جز اعتراف در برابر مدارک پلیسی نداشتند به جرم خود مبنی بر سرقت در اتوبوس های بارت و مراکز شلوغ اعتراف کردند.

سردار ولی پور گودرزی با بیان اینکه متهم دستگیر شده به 23 فقره سرقت گوشی تلفن همراه در اتوبوس های بارت اعتراف کرد و گفت: متهم گفته است اجناس مسروقه را به مال فروشان خیابان مولوی فروخته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران در پایان به شهروندان توصیه کرد از قرار دادن کیف پول و موبایل در جیب های پشتی و در مکان های شلوغ مانند مراکز خرید، امامزاده ها، اتوبوس های بی آر تی و اماکن تفریحی خودداری کنند، هوشیاری و احتیاط را رعایت کنند. اطرافیان تان و مراقب اشیاء با ارزشی که در کیف و جیب خود حمل می کنید باشید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.