افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

دستگیری خواهران دالتون: مسافران BRT نفس راحتی کشیدند

  • کد خبر : 114891
دستگیری خواهران دالتون: مسافران BRT نفس راحتی کشیدند

علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری 3 خواهری که در قالب تیم های 2 یا 3 نفره در اتوبوس های بی آر تی کیف پول سرقت می کردند، خبر داد. سردار ولی پور گودرزی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره جیب بری و سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان که عمدتاً […]

علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری 3 خواهری که در قالب تیم های 2 یا 3 نفره در اتوبوس های بی آر تی کیف پول سرقت می کردند، خبر داد.

سردار ولی پور گودرزی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره جیب بری و سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان که عمدتاً در اتوبوس های بارت تهران رخ می داد، کارآگاهان آگاهی تهران طرحی جامع و عملیاتی را برای برخورد با جیب برها اجرا کردند که از تمامی امکانات استفاده می کنند. پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با شناسایی هویت و چهره سارقان در یک عملیات پلیسی در محدوده خیابان تختی و استاد معین تهران، سارقان را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: متهمان که در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس راهی جز اعتراف نداشتند به جرم خود مبنی بر سرقت از اتوبوس های بارت و مراکز شلوغ اعتراف کردند.

سردار ولی پور گدرزی با بیان اینکه متهم دستگیر شده به 23 فقره سرقت گوشی تلفن همراه از اتوبوس های بارت اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم گفته است اجناس مسروقه را به مال فروشان خیابان مولوی فروخته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران در پایان به شهروندان توصیه کرد: از قرار دادن کیف پول و موبایل در جیب‌های پشتی و مکان‌های شلوغ مانند مراکز خرید، امامزاده‌ها، اتوبوس‌های بی‌آر‌تی و اماکن تفریحی خودداری کنند و هوشیاری خود را حفظ کرده و مراقب اطرافیان خود باشند. و مراقب اشیاء قیمتی در کیف و جیب خود باشید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.