افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

تویوتا با تولید این خودرو اشتباه بزرگی کرد!

  • کد خبر : 114864
تویوتا با تولید این خودرو اشتباه بزرگی کرد!

امیر مسعود عابدین: تویوتا در سال های اخیر تلاش ویژه ای در زمینه خودروهای هیدروژنی داشته و هنوز به موفقیتی که در دیگر خودروهای این شرکت می توان مشاهده کرد، دست نیافته است. میرای یکی از تلاش های این شرکت برای تولید خودروی هیدروژنی است که موفقیت آمیز نبوده است. معرفی نسل دوم Mirai توسط […]

امیر مسعود عابدین: تویوتا در سال های اخیر تلاش ویژه ای در زمینه خودروهای هیدروژنی داشته و هنوز به موفقیتی که در دیگر خودروهای این شرکت می توان مشاهده کرد، دست نیافته است. میرای یکی از تلاش های این شرکت برای تولید خودروی هیدروژنی است که موفقیت آمیز نبوده است.

معرفی نسل دوم Mirai توسط تویوتا کمی غافلگیرکننده بود. خودروی پیل سوختی هیدروژنی هرگز وسیله نقلیه موفقی نبود، اما این امر مانع از سرمایه گذاری تویوتا در این فناوری نشد.

به گزارش اتوکار، هیروکی ناکاجیما، مدیر ارشد فناوری تویوتا، در جریان نمایشگاه تحرک ژاپن گفت که یافتن جایگاه های سوخت هیدروژن دشوار بوده است. این امر فروش Mirai را محدود کرده است. به گفته مرکز داده سوخت های جایگزین وزارت انرژی ایالات متحده، تنها 57 سایت سوخت هیدروژنی در ایالات متحده وجود دارد که همه آنها در کالیفرنیا هستند.

این خودرو نماد شکست تویوتا است!  / خودروساز معروف ژاپنی به شکست خودروی هیدروژنی اعتراف کرد / عکس

ناکاجیما به این نشریه گفت که هیدروژن برای وسایل نقلیه ای که عمدتاً بین دو مکان حرکت می کنند، مانند وسایل نقلیه تجاری، مناسب تر است. تویوتا و ایسوزو در اوایل این ماه اعلام کردند که به طور مشترک کامیون های سبک سلول سوختی هیدروژنی را توسعه خواهند داد.

نسل اول Mirai هرگز 2000 دستگاه فروخت، اما نسل دوم از سال 2021 هر سال این رکورد را شکسته است. انتظار می رود فروش Mirai در سال 2022 به کمی بیش از 2000 دستگاه کاهش یابد، اما امسال در حال افزایش است. تویوتا تا سپتامبر 2023 2604 دستگاه سدان Mirai فروخته است که نسبت به 9 ماه اول سال 2022 بیش از 80 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید:

این خودرو نماد شکست تویوتا است!  / خودروساز معروف ژاپنی به شکست خودروی هیدروژنی اعتراف کرد / عکس

هنوز همه خودروسازان روی ساخت خودروهای سواری با موتورهای هیدروژنی تمرکز نکرده اند. اوایل این ماه، هوندا از یک کراس اوور مبتنی بر CR-V رونمایی کرد که دارای موتور هیدروژنی است. این خودرو در سال آینده در ایالات متحده و ژاپن عرضه خواهد شد، اما انتظار می رود تعداد محدودی از پمپ بنزین ها در دسترس باشد که فروش را مانند Mirai محدود می کند.

برای مشاهده لیست قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست مراجعه کنید قیمت خودرو که در اخبار آنلاین دیدن.

227227

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.