افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

جزئیات درگیری مسلحانه عشایر گلستان/۱۴ دستگیری تاکنون

  • کد خبر : 114852
جزئیات درگیری مسلحانه عشایر گلستان/۱۴ دستگیری تاکنون

به گزارش رکنا، سرهنگ علی تجری شامگاه یکشنبه 16 آبان 1402 در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام مرکز پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره حادثه. درگیری قبیله ای منجر به تیراندازی کردن در یکی از روستاهای این بخش، ماموران انتظامی شهرستان به محل حادثه اعزام شدند. وی با بیان اینکه ماموران کلانتری “روشن […]

به گزارش رکنا، سرهنگ علی تجری شامگاه یکشنبه 16 آبان 1402 در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام مرکز پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره حادثه. درگیری قبیله ای منجر به تیراندازی کردن در یکی از روستاهای این بخش، ماموران انتظامی شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری “روشن آب” در اسرع وقت به محل حادثه در روستای “لالدوین” رسیدند، ادامه داد: از همان ابتدا دستگیری متهمان و اغتشاشگران با دستور و تامین امنیت انجام شد. دستور جلسه.

فرمانده انتظامی گرگان با تاکید بر اینکه پس از بررسی صحنه حادثه مشخص شد دو طایفه در روستا به دلیل اختلافات شخصی و قدیمی با هم درگیر شدند، خاطرنشان کرد: این درگیری منجر به مجروح شدن 16 نفر شد.

وی با اشاره به انتقال مصدومان به مراکز درمانی گرگان افزود: تعدادی از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند و تعدادی از مصدومان که توسط مرکز فوریت های پزشکی به یکی از بیمارستان های گرگان منتقل شدند بستری هستند. برای دریافت درمان

سرهنگ تجری از شناسایی و دستگیری 14 نفر از عوامل اصلی این درگیری مسلحانه خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر اوضاع روستا تحت کنترل و امنیت کامل برقرار است و متهمان به طور قطع به دستگاه قضایی معرفی شدند. ارائه پرونده

وی با هشدار نسبت به بروز هرگونه رفتار غیرعادی اجتماعی و برخورد قاطع پلیس با عوامل نزاع ایجاد کننده رعب، رعب و ناامنی، تصریح کرد: شهروندان راه حل قانونی را برگزیده و برای حل مشکلات خود به مراجع قضایی یا گفت و گو متوسل شدند. . و اختلاف نظر و سلایق تا شاهد این گونه درگیری ها نباشیم.

روستای «لالدوین» در دهستان روشن آباد در بخش مرکزی شهرستان گرگان قرار دارد و بیش از 150 خانوار در آن زندگی می کنند و اهالی آن به کشاورزی و دامداری اشتغال دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.