افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

عکس حرکت عجیب امباپه در مقابل تماشاگران رقیب!

  • کد خبر : 114802
عکس حرکت عجیب امباپه در مقابل تماشاگران رقیب!

پاری سن ژرمن در هفته دهم لیگ 1 فرانسه به برست دعوت شد و موفق شد با نتیجه 3 بر 2 این تیم را شکست دهد و فعلا مقام دوم لیگ را حفظ کند. امباپه در ریباند پس از مهار پنالتی اش توسط دروازه بان برست، گل سوم و پیروزی را برای پاریس به ثمر […]

پاری سن ژرمن در هفته دهم لیگ 1 فرانسه به برست دعوت شد و موفق شد با نتیجه 3 بر 2 این تیم را شکست دهد و فعلا مقام دوم لیگ را حفظ کند. امباپه در ریباند پس از مهار پنالتی اش توسط دروازه بان برست، گل سوم و پیروزی را برای پاریس به ثمر رساند.

قبل از ضربه پنالتی لحظاتی درگیری بین بازیکنان برست و پاریس به دلیل اختلاف بر سر این ضربه رخ داد و امباپه در مرکز این درگیری ها قرار گرفت و در این صحنه مورد فحاشی تماشاگران قرار گرفت. امباپه پس از به ثمر رساندن گل پیروزی، با حرکات عجیب تماشاگران حاضر در ورزشگاه فرانسیس لو بل را تحریک کرد و تماشاگران بلافاصله با هو کردن او پاسخ دادند.

رفتاری که باعث شد کاپیتان پی اس جی کارت زرد بگیرد. متعاقباً این ستاره فرانسوی در زمان تعویض خود به تمسخر مردم ادامه داد. لوئیز انریکه در پایان بازی با محکومیت اقدامات امباپه گفت: من این جور چیزها را دوست ندارم، بهتر است سعی کنید از لحظه لذت ببرید، باید تلاش کنید انرژی مثبت بدهید.

اریک روی، سرمربی برست، گفت: “نمی‌خواهم نام ببرم، اما رفتار برخی از پاریسی‌ها به نظرم مضحک بود. شما در مسابقه پیروز شدید، نیازی به انجام بیشتر نیست.” کانال به این دلیل بود که از توهین‌هایی که مردم به اشرف حکیمی می‌کردند عصبانی شد و او را به دلیل دست داشتن در یک پرونده خشونت خانگی “متجاوز” خطاب کردند.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.