افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

گل محمدی: یکی از اعضای هیات مدیره استقلال بلندتر از دهانش صحبت کرد/ برای گرفتن مهاجم باید کل قراردادم را کم می کردم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 114578
گل محمدی: یکی از اعضای هیات مدیره استقلال بلندتر از دهانش صحبت کرد/ برای گرفتن مهاجم باید کل قراردادم را کم می کردم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: ممکن است عضو هیئت مدیره استقلال بلندتر از دهانش صحبت کرده باشد. ما در شرایط سختی قرار داریم اما او باید بداند در مورد چه چیزی صحبت می کند. یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ملوان گفت: از میزبانی خوب مردم انزلی […]

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: ممکن است عضو هیئت مدیره استقلال بلندتر از دهانش صحبت کرده باشد. ما در شرایط سختی قرار داریم اما او باید بداند در مورد چه چیزی صحبت می کند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ملوان گفت: از میزبانی خوب مردم انزلی تشکر می کنم. از هوادارانمان هم تشکر می کنم که امروز برای حمایت از تیم به ورزشگاه آمدند. بازی امروز سخت بود. ملوان یکی از تیم های خوب و پرتلاش لیگ است. این تیم رگبارهای زیادی داشت و کار را برای ما سخت کرد.

* بازی پر جنب و جوش و زیبایی بود و برای پیروزی به زمین رفتیم.

وی ادامه داد: بچه های ما امروز سخت دویدند و هر چه در توان داشتند دادند. جو ورزشگاه سنگین بود اما خیلی از صحنه ها را کنترل کردند. البته فرصت هایی هم به حریف دادیم. در مجموع بازی پر جنب و جوش و زیبایی بود و هواداران از تماشای این مسابقه لذت بردند. ما بهترین تیم زمین بودیم و برای پیروزی به میدان رفتیم. پرتاب های آزاد خوبی دریافت کردیم اما از آنها استفاده نکردیم. در پایان ما به تساوی رسیدیم. باید به بازی بعدی فکر کنیم و خوب ریکاوری کنیم.

*خانی باید بداند که چگونه در مورد تیم بزرگ پرسپولیس صحبت کند

سرمربی پرسپولیس به صحبت های خانی، یکی از اعضای هیات مدیره استقلال اضافه کرد: شاید وضعیت مردم در فوتبال تغییر کرده است. شاید بلندتر از دهانش حرف می زد! ما در شرایط سختی قرار داریم اما او باید بداند در مورد چه چیزی صحبت می کند. نمی دانم او در استقلال چه می کند، اما باید از تیم بزرگ پرسپولیس خبر داشته باشد. من یه جور دیگه جوابت رو میدم شما باید مراقب کار خود باشید. نمی‌خواهم چیزی بگویم که بعداً پشیمان شوم، اما مراقب حرف‌هایت باش.

* بیرانوند دروازه بان اصلی پرسپولیس و تیم ملی است.

گل محمدی درباره پرسپولیس بدون علیرضا بیرانوند گفت: ما یک تیم هستیم. او دروازه بان اصلی تیم ما و تیم ملی است. بیرانوند در تخت جمشید ساخته شده و شایسته است که دروازه بان اصلی پرسپولیس باشد. او مانند دیگر بازیکنان برتر سخت کار می کند. او بسیار متمرکز است و من از داشتن او خوشحالم. شاید بازیکن جایگزین او نتواند با همین کیفیت بازی کند اما ما 3 دروازه بان جوان داریم که در تمرینات در حال یادگیری هستند و شاید از آنها استفاده کنیم. نمی خواهم وارد اتفاقات فصل اول شوم اما می توانستیم در کنار بیرانوند یک دروازه بان باتجربه دیگر داشته باشیم اما مشکلات مالی اجازه این کار را نداد.

* تمامی تیم های لیگ برتری کیفیت بالایی دارند.

وی درباره فاصله امتیاز و استقلال و از دست دادن امتیاز سپاهان در این هفته ادامه داد: این مشکل کار ما را سخت می کند. هر امتیاز از دست دادن، قهرمانی را سخت تر می کند. لیگ سخت ایران هم این اتفاقات را دارد. همه تیم های لیگ برتری کیفیت بالایی دارند. شاید ما 3 لیگ سخت آسیا باشیم. هر بازی بعدی ممکن است رویدادی داشته باشد.

*با حداکثر 15 میلیارد تومب به شرایط سختی رسیدیم.

گل محمدی درباره امتیاز کسر شده از تیم ها و اینکه پرسپولیس اعلام کرده محدودیت بودجه را رعایت کرده است، گفت: محدودیت هایی برای باشگاه ها ایجاد شده است. ما باشگاهی هستیم که باید همه چیز را روشن کنیم. با حداکثر 15 میلیارد تومب به شرایط سختی رسیدیم. البته برخی از باشگاه ها 30 میلیارد تومان هم محدودیت دارند و نمی دانم چطور از مرز نرفته اند! ممکن است 100 میلیارد قرارداد بسته شده باشد اما نمی دانم چطور می خواهند این ارقام را به رقم واقعی برسانند! عزیزانی که در بحث نظارت کار می کنند در این زمینه پاسخی داشته باشند. با در نظر گرفتن بازیکنانی که قرارداد بسته اند، کار سختی است. باید وانمود کنم که نمی دانم و زیاد به آنها فکر نمی کنم چون ذهنم درگیر می شود. امیدوارم شفاف سازی بهتر باشد.

*برای گرفتن مهاجم مجبور شدم کل قراردادم را کم کنم!

سرمربی پرسپولیس افزود: نمی دانم این امکان وجود دارد یا نه.

وی با توجه به اینکه امروز بدون مهاجم تخصصی بازی کرده است، ادامه داد: یک مهاجم باکیفیت برای هر تیمی به خصوص در آسیا لازم است، نه یک، بلکه حداقل دو نفر، اما مشکلات مالی باشگاه و محدودیت هایی که وجود دارد، ممنوع است. ما بازیکنی را که به دنبالش بودیم به خدمت بگیریم.” برای ما سخت شده است، اما باید بیشتر تلاش می کردیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه قراردادش را هم کم کرده تا فوروارد بگیرد، تصریح کرد: چقدر باید کم می کردیم؟ مجبور شدم کل قراردادم را کم کنم تا مهاجم بگیرم!

*ملوان امسال می تواند به پدیده لیگ برتر تبدیل شود

گل محمدی درباره تیم ملوان گفت: ملوان تیمی ریشه دار و جا افتاده است که امسال تیم خوبی دارد. شاید امسال به پدیده امسال تبدیل شوند. ابتدا از هواداران ملوان تشکر کردم. جو عالی بود اما این ورزشگاه برای این هواداران مناسب نیست چون امکاناتش محدود است. فضایی برای باشگاه وجود دارد که ورزشگاهی با ظرفیت 40000 تماشاگر داشته باشد. استعدادهای خوبی در این شهر وجود دارد و می توانند به خوبی از آن استفاده کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره غذا دادن به بازیکنان و خوردن سیب زمینی و تخم مرغ آب پز در تمرین ادامه داد: وارد این موضوعات نشویم. جایگاه پرسپولیس عالی است و در این حرف ها نباید آن را دست کم بگیریم. مشکلات زیادی وجود دارد که رسانه ها نمی توانند آنها را پوشش دهند.

چیزی که دیدم پنالتی بود.

وی در خصوص قضاوت بازی امروز گفت: در دقیقه 5 بازی خطا روی نعمتی دیدم و آنچه دیدم پنالتی بود اما امیدوارم کاظمی اشتباه نکند. قضاوت در مورد بازی امروز سخت بود. آرزو می کنم موفق شوی. به نظرم بهتر است کارشناسان درباره داوری صحبت کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.