افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

کت های شیک امسال که در سال 2024 ترند خواهند بود

  • کد خبر : 114437
کت های شیک امسال که در سال 2024 ترند خواهند بود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- خیلی ها دوست دارند مد و ترندهای سال را دنبال کنند و ظاهری شیک و مدرن داشته باشند که تا حدودی می تواند خوب باشد، زیرا به روز بودن با روحیه شما می تواند تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد اما در شرایط Be در این […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- خیلی ها دوست دارند مد و ترندهای سال را دنبال کنند و ظاهری شیک و مدرن داشته باشند که تا حدودی می تواند خوب باشد، زیرا به روز بودن با روحیه شما می تواند تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد اما در شرایط Be در این موضوع معتدل باشید و زیاده روی نکنید و مثلا لباسی را که دو ماه پیش مد بود و این روزها مد نیست را دور بریزید. بنابراین در میان مدهای روز لباس هایی را انتخاب کنید که هوای جاودانه دارند، یعنی همیشه مد هستند و هرگز از اسب بلند مد بیرون نمی آیند، از این نظر قصد داریم تعدادی از مانتوهای مد روز را به شما معرفی کنیم. این مقعد

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا از این به بعد مانتوهای مد امسال را معرفی می کنیم، دلیل اول این است که اگر قصد دوخت آنها را دارید زمان کافی خواهید داشت و دلیل دوم این است که اگر قصد خرید آنها را دارید، همین الان این کار را انجام دهید. . زیرا با نزدیک شدن به فصل زمستان قیمت ها افزایش می یابد و ما قصد داریم مانتوهای شیک امسال را به شما معرفی کنیم که همیشه مد هستند، پس نگران نباشید که ممکن است آنها را پیدا نکنید. اکنون با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین مانتوهای مد امسال را بشناسید.

استفاده از رنگ های روشن در مانتوهای شیک امسال.

در این سال ها شاهد لباس هایی در رنگ های روشن و شاد بودیم و این روزها احتمالا در فروشگاه های بزرگ متوجه شده اید که اکثر کت ها و کت ها رنگ های روشن را انتخاب می کنند و اگر به دنبال مانتوهای شیک امسال هستید، باید بگوییم که امسال . به عنوان یک ترند زمستانی، می توانید مانتوها را انتخاب کنید و هر لباس گرمی که رنگ چشمگیر و روشنی داشته باشد، چشمان شما می افتد. در بین رنگ های سرخابی، آبی روشن، سبز و نارنجی می توانند بسیار شیک باشند و جلوه خاصی به استایل شما ببخشند.

اگر از پوشیدن لباس های روشن خوشتان نمی آید اما از طرفی به دنبال تنوع هستید، می توانید این رنگ ها را در کنار سایر لباس های مشکی بپوشید. علاوه بر این، این کار را می توان محتاطانه ترین و ساده ترین کار ممکن برای پیکربندی رنگ های جیغ ها دانست که هیچ خطری ندارد. اما اگر می خواهید کمی جسورتر باشید، می توانید لباس های مختلف را با این رنگ ها ترکیب کنید، مثلا می توانید یک کت سرخابی با شال سبز داشته باشید.

مانتوهای شیک امسال.

مانتو هندی یکی از مانتوهای شیک امسال است.

مدل پالتویی که همیشه مد بوده و مدتی است که برمی گردد و می توان آن را یکی از شیک ترین های زمستانی دانست، مانتو قرمزی است که امسال بسیار مد شده است و در اکثر لباس های خارجی می توانید آن را ببینید. وبلاگ نویسان آنها را می توان به روش های مختلف پیکربندی کرد و دست شما برای پیکربندی آنها باز است. شاید به جرات بتوان گفت یکی از متفاوت ترین مانتوهایی که هر خانمی می تواند در کمد خود داشته باشد همین مدل است که با ترکیب خز و چرم ساخته شده است و ترکیب این دو پارچه منحصر به فرد باعث شده تا این مانتو به وفور پیدا شود. سبک های کژوال و بوهمین متوجه شد که با آن می توان گرمی را در دل مستون احساس کرد.

مانتوهای شیک امسال.

کت چرم یکی از مانتوهای شیک امسال است.

یکی از پارچه هایی که در سال های اخیر بار دیگر مورد توجه طراحان مد قرار گرفته چرم است و مطمئناً این روزها لباس هایی با این متریال مانند شلوار لی، کت های کوتاه و بلند، دامن و در نهایت مانتو چرم دیده اید. طرفداران زیادی پیدا کردند یعنی می توان گفت کت های خز می توانند در زمستان امسال بسیار شیک باشند که معمولا از خزهای برقی درست می شوند و شبیه کت های ترنج و بارانی هستند و امسال رنگ های خاصی دارد. از این پارچه به بازار آمده است که با آن می توانید استایلی خاص و جالب داشته باشید و این استایل ها را با انواع بوت های بلند یا شلوار چرمی تکمیل کنید.

مانتوهای شیک امسال.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.