افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به 63 درصد رسید

  • کد خبر : 114374
پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به 63 درصد رسید

به گزارش بازار، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محدی آزاد دادستان کل کشور و معاونین و روسای سازمان ها و شعب گزارش جامعی از روند توسعه ارائه کرد. شبکه ملی اطلاعات و اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: این شبکه تاکنون 63 درصد پیشرفت داشته […]

به گزارش بازار، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محدی آزاد دادستان کل کشور و معاونین و روسای سازمان ها و شعب گزارش جامعی از روند توسعه ارائه کرد. شبکه ملی اطلاعات و اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: این شبکه تاکنون 63 درصد پیشرفت داشته است.

وزیر ارتباطات طرح فیبر نوری منازل و مشاغل را از مهمترین اقدامات این وزارتخانه در دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: با تکمیل این طرح، شبکه ای پرسرعت و با کیفیت برای ارائه انواع مختلف ایجاد می شود. خدمات رسانی به مردم، تاکنون 4 میلیون خانه تحت پوشش این شبکه قرار گرفته است و تا پایان دولت تمامی شهرهای کشور تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وی توسعه و حمایت از پیام رسان های ملی را یکی از اقدامات وزارت ارتباطات در این مدت اعلام کرد و گفت: با محدودیت پیام رسان های خارجی در کشور، زیرساخت های پیام رسان های ملی تقویت شد و با حمایت آنها این پیام رسان ها اکنون به بیش از 40 میلیون کاربر ماهانه این سرویس را ارائه می دهند.
زارع پور احراز هویت 26 میلیون ایرانی در پنجره خدمات ملی هوشمند دولت را از دیگر دستاوردهای این دولت عنوان کرد و گفت: روزانه به طور متوسط ​​8 میلیون نفر از این پنجره استفاده می کنند.

در این جلسه دادستان کل کشور ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در وزارت ارتباطات برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات گفت: توسعه پیام رسان های داخلی آرامش خاطر جوانان و خانواده ها را به همراه داشته و از بسیاری از جرایم جلوگیری کرده است. .

محدی آزاد تربیت نیروی انسانی را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این وزارتخانه نیروهای متعهد و متخصص مدیریت این وزارتخانه را بر عهده گرفته و در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

وی در خصوص الزام برخی مدارس و نهادهای دولتی و دولتی به استفاده از پیک خارجی افزود: با توجه به ممنوعیت استفاده از پیک خارجی در نهادهای دولتی، مدارس و دانشگاه ها، این موارد باید بررسی و پیگیری شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.