افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
5

سخنان سید حسن خمینی درباره خاتمی و ظریف اعصاب کیهان را آشفته کرد.

  • کد خبر : 114090
سخنان سید حسن خمینی درباره خاتمی و ظریف اعصاب کیهان را آشفته کرد.

کیهان نوشت: اخیرا جلسه ای با حضور برخی اصلاح طلبان در حسینیه جماران برگزار شد که در آن سید حسن خمینی گفت: جنگ کنونی فلسطین، جنگ اراده ها و جنگ رسانه ای است، امروز اگر در رسانه ها شکست بخوریم. جنگ، ما جوابی برای وجدان خود نداریم، زیرا ابزار مبارزه با امپراتوری دروغ صهیونیستی وجود […]

کیهان نوشت: اخیرا جلسه ای با حضور برخی اصلاح طلبان در حسینیه جماران برگزار شد که در آن سید حسن خمینی گفت: جنگ کنونی فلسطین، جنگ اراده ها و جنگ رسانه ای است، امروز اگر در رسانه ها شکست بخوریم. جنگ، ما جوابی برای وجدان خود نداریم، زیرا ابزار مبارزه با امپراتوری دروغ صهیونیستی وجود دارد، واقعیت این است که در دنیای امروز هر فردی یک رسانه است، خود آقای ظریف به اندازه رسانه فعالی مانند الجزیره موثر است. ایشان یک دوره ای در جمهوری اسلامی مسئولیت داشتند و استفاده نکردن از قدرت و توانایی ایشان امروز توجیهی ندارد یا خود آقای خاتمی یک رسانه است هر کدام از این شخصیت ها تاثیر خاصی در دنیا دارند و شایسته است که از آن استفاده کنید. مزیت ظرفیت آن

وی با بیان اینکه «وجود شبکه های اجتماعی این مسئولیت را به ما می دهد که حرف بزنیم و سکوت نکنیم»، افزود: باید حرف خود را بزنیم و نگذاریم حقیقت پنهان بماند. جنگ رسانه ای کنونی، جنگ تریبون های رسمی نیست. تریبون های رسمی مملو از منافع است و به همین دلیل افرادی که شخصیت رسمی ندارند باید صحبت کنند. واقعا نمی دانم فردا چگونه به چهره پیامبر اسلام (ص) نگاه می کنیم و می گوییم این همه بلا پیش آمد و ما چیزی نگفتیم.

در مورد این اظهارات چند نکته قابل توجه است. اولاً حضرت امام (ره) بنیانگذار مکتب مبارزه همه جانبه با اسرائیل بودند و به صراحت فرمودند که «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود». وی همچنین روز قدس را برای قیام جهانی علیه اشغالگران صهیونیست پایه گذاری کرد. اما متأسفانه خاتمی در سال 1387 سرکرده فتنه صهیونیستی انگلیسی-آمریکایی شد، هرچند در ابتدا مدعی بود که از انتخابات صحبت می کند، اما به مرور ماهیت واقعی خود را نشان داد و طی هشت ماه هرج و مرج و هتک حرمت مقدسات. به گفته وزارت امور خارجه اسرائیل، شعار «نه غزه نه لبنان» سر داده شد. این روند وقیحانه که خاتمی با آن ارتباط تنگاتنگی دارد، در یک دهه آینده، همسو با نقشه آمریکا و اسرائیل برای حمایت از داعش، لجن افشانی علیه سردار سلیمانی و مدافعان حرم کرد و حتی یک بار هم دیده نمی شود که خاتمی به وضوح ظاهر شود. موضع گیری در برابر آنها

ثانیاً، اگر یهودیت صهیونیستی منبع اصلی تحریفات سیاسی و رسانه ای در جهان است، عناصر غربی مدعی اصلاح طلبی با محوریت خاتمی، در این روند تحریف و فریب هیچ خیانتی به جا نگذاشته اند که تشخیص آن را برای افکار عمومی دشوار می کند. . تحریف مکتب ائمه و واقعیت های جمهوری اسلامی، متهم کردن نظام و مظلوم جلوه دادن دشمنان جنایتکار آن بخشی از این کارنامه سیاه است.

ثالثاً خاتمی و یارانش این فرصت را دارند که برای جبران گوشه ای از خیانت خود اظهار توبه کنند و حقیقت دروغ هایی را که به مردم گفته اند و عامل فتنه و آشوب شده است، توضیح دهند و از مردم عذرخواهی کنند. و نظام، اما برخی از آنها مانند خاتمی، بدون اراده و اختیار از خود، قادر به جبران حداقل بخشی از این تاریخ سیاه نیستند. نمونه آن را می توان در اینکه بارها در محافل خصوصی به کذب بودن شکایت کلاهبرداری اعتراف کرد و جرأت تکرار این اعتراف را برای مردم نداشت.

رابعاً خاتمی سال گذشته در دهه فجر و در اقدامی غیر قابل توجیه به حرم امام رفت، اما در آنجا اظهار داشت: امروز نمی دانیم باید برای پیروزی انقلاب جشن بگیریم و خوشحال باشیم یا برای انقلاب گریه کنیم. انحرافی که در مسیر شما ایجاد شد؟!” چه انحرافی؟ اگر میراث بزرگ امام (ره) انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و فقاهت اسلامی و احترام به جمهوری و اسلام و مرزبندی قاطع با استکبار و التقاط و منافقین و اشرافیت و غرب گرایی و مبارزه با آمریکا و رژيم صهيونيستي، خاتمي در هر يك از اين موارد، به دليل عدم تسلط بر خود و قرار گرفتن در دست دشمنان، راهي غير از نفاق، درگيري و تحريف را در پيش گرفت؟!

شاید الان دیر نباشد. سید حسن خمینی می تواند به شما توصیه کند که از این مسیر سقوط و تباهی توبه کنید و به دامان انقلاب و نظام برگردید و بهانه بخواهید.

23302

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.