افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

غمگین ترین زن دردمند با 800 خالکوبی روی بدنش! من اشتباه کردم، ببخشید! + عکس

  • کد خبر : 114040
غمگین ترین زن دردمند با 800 خالکوبی روی بدنش!  من اشتباه کردم، ببخشید!  + عکس

ملیسا اسلون، اهل ولز، که با این خبر اعتیادش به خال کوبی همه جا پیچیده بود، الان خیلی ناراحت است چون در جامعه پذیرفته نشده است. اسلون زنی 45 ساله و مادر چند فرزند است. او 800 طرح خالکوبی روی بدنش دارد و در واقع سه بار صورتش را با جوهر پوشانده است. او می […]

ملیسا اسلون، اهل ولز، که با این خبر اعتیادش به خال کوبی همه جا پیچیده بود، الان خیلی ناراحت است چون در جامعه پذیرفته نشده است.

اسلون زنی 45 ساله و مادر چند فرزند است. او 800 طرح خالکوبی روی بدنش دارد و در واقع سه بار صورتش را با جوهر پوشانده است. او می گوید: «فصل وحشتناک هالووین برای من و بچه هایم هیجان انگیز است، اما هرگز به خاطر خالکوبی هایم به مهمانی های هالووین دعوت نمی شوم. در واقع من اصلا نیازی به پوشیدن لباس های ترسناک ندارم. من خیلی ترسناک به نظر میرسم اما مردم نمی فهمند که باطن من برعکس ظاهرم است و با دیگران بد رفتار نمی کنم».

ملیسا اسلون ادامه می دهد: «مردم از من وحشت زده و منزجر هستند و من را نمی خواهند. اما این وضعیت من و فرزندانم را آزار داده است.»

مهمانی هالووین این فقط تعطیلات نیست که ملیسا را ​​برای تعامل با دیگران به چالش می کشد، بلکه زن نمی تواند در مهمانی های دیگر مانند کریسمس که عموم مردم در آن شرکت می کنند شرکت کند. شما حتی از بیشتر جنبه های زندگی هر فرد از جمله رفتن به محل کار، مدرسه، دانشگاه یا حتی کافی شاپ محروم هستید و اجازه حضور در آن مکان ها را ندارید.

ملیسا نگران بچه هایش است و می گوید وقتی بچه هایش در مدرسه هستند و مهمانی یا مسابقه ای دارند، نمی تواند به مدرسه بیاید و بچه هایش را از نزدیک ببیند. بلکه باید آنها را از پشت پنجره تماشا کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.