افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

جشنواره انار درجزین در خاطره تاریخ ماندگار شد

  • کد خبر : 113663
جشنواره انار درجزین در خاطره تاریخ ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، امیر کرم زاده در مراسم افتتاحیه جشن شکرگزاری انار سرخ یاقوتی در درجزین که در روز جمعه 14 آبان ماه 1402 برگزار شد، گفت: با پیگیری های انجام شده و با توجه به تاریخچه برگزاری جشن. جشنواره انار درجزین، انواع مختلف انار در این شهرستان، کیفیت بالای محصول و […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، امیر کرم زاده در مراسم افتتاحیه جشن شکرگزاری انار سرخ یاقوتی در درجزین که در روز جمعه 14 آبان ماه 1402 برگزار شد، گفت: با پیگیری های انجام شده و با توجه به تاریخچه برگزاری جشن. جشنواره انار درجزین، انواع مختلف انار در این شهرستان، کیفیت بالای محصول و فرآوری انار، جشنواره یاقوت درازین با شماره 20214401 در رویداد گردشگری کشور به ثبت رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به اینکه جشن ها و آیین ها بخشی از میراث فرهنگی هر منطقه است و نسل به نسل حفظ می شود، افزود: بسیاری از آیین ها و جشنواره ها دارای قداست خاصی هستند، مانند این. جشنواره ای که پیش از این با هدف شکرگزاری از خداوند برای برداشت انار برگزار شده بود.

کرم زاده با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری شهرستان درجزین با وجود کوچه های انار گفت: با توجه به اینکه جشنواره انار درجزین به عنوان یک رویداد ملی گردشگری به ثبت رسیده است، با برنامه ریزی های انجام شده به جشنواره انار درجزین در برند گردشگری این کشور تبدیل شد. شهرستان برای جذب گردشگر شاهد اشتغال زایی و رونق اقتصادی در این شهرستان باشیم.

جشنواره انار درجزین با حضور استاندار سمنان، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، امام جمعه شهرستان درجزین، فرماندار مهدیشهر، شهردار سمنان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهری افتتاح شد. .

جشنواره شکرگزاری انار قرمز یاقوتی تا 17 آبان ماه سال جاری از ساعت 15 الی 21 در سالن ورزشی الزهرا (س) واقع در شهرستان درجزین پذیرای مهمانان و گردشگران به همراه نمایشگاه ناردون خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.