افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

لوازم مد سال که شما را به یک ملکه تبدیل می کند. از چوکر گرفته تا گوشواره های نامتقارن!

  • کد خبر : 113467
لوازم مد سال که شما را به یک ملکه تبدیل می کند.  از چوکر گرفته تا گوشواره های نامتقارن!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- قطعا استفاده از اکسسوری های شیک می تواند بسیار موثر باشد. اکسسوری ها سالهاست مد شده اند اما مانند سایر اجناس با توجه به ترندها و مدها تغییر می کنند مثلا تا چند سال پیش حلقه های گل بزرگی را می دیدیم و الان هیچ […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- قطعا استفاده از اکسسوری های شیک می تواند بسیار موثر باشد. اکسسوری ها سالهاست مد شده اند اما مانند سایر اجناس با توجه به ترندها و مدها تغییر می کنند مثلا تا چند سال پیش حلقه های گل بزرگی را می دیدیم و الان هیچ جا پیدا نمی شوند. در استایل زنانه مد نیست. اکسسوری ها مانند عناصر دکوری کوچک در خانه هستند که اگر آنها را داشته باشید و البته به درستی از آنها استفاده کنید ظاهر زیباتری خواهید داشت.

اما شاید خیلی از شما ندانید که کدام اکسسوری برای هر سبکی مناسب است یا کدام یک برای همه سبک ها مناسب است! اگر شما هم جزو زنانی هستید که علاقه مند به حرکت رو به جلو با مد هستید و اکنون می توانید ترند 2023 را کشف کرده و بپوشید، حتما این مقاله را دنبال کنید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

گردنبندهای ترند سال 2023 کدامند؟

بدون شک می توان گفت یکی از لباس های مورد علاقه خانم ها چه برای مهمانی و چه برای استایل بیرونی، گردنبند است که می تواند ظاهری شیک و با جزییات ایجاد کند. گردنبندها برای همه سنین فوق العاده هستند، بنابراین اگر توانایی خرید طلا را ندارید، می توانید به راحتی از گزینه های جایگزین مانند نقره و استایل و آبکاری طلا استفاده کنید.

گردنبند و چوکر چند لایه

استفاده از چندین گردنبند با طول های مختلف که به گردنبندهای چند لایه معروف هستند یکی از اکسسوری های ترند سال 2023 است و گردنبند چوکر اصلی ترین آیتم این لباس ها محسوب می شود و واقعا جذاب است. چوکرها به همراه چند مدل یا بشقاب مختلف روی زنجیرهای ساده و نازک یا ضخیم کنار هم قرار می گیرند که می توانند استایلی اسپرت را برای شما ایجاد کنند.

اگر از طرفداران این سبک گردنبند هستید می توانید آن را با هم خریداری کنید و همچنین می توانید زنجیرهای جداگانه را با نسبتی خاص کنار هم قرار دهید و آنچه را که بیشتر دوست دارید به کار ببرید. سعی کنید زنجیر کوتاه و ساده را نزدیک گردن و زنجیر با صفحه کوچک را کمی پایین تر قرار دهید و در نهایت زنجیره بلندتر را با صفحه بزرگتر آویزان کنید.

تحت عنوان

چوب لباسی زنانه برای لباس.

آویزها قطعا طرفداران خود را دارند که کم نیستند. برای این نوع کارها می توانید از گردنبندهای بلند مخصوص روی مانتو یا کاغذ و حتی پارچه استفاده کنید. آویزهای لباس که ترکیبی از پلاک های برند لویی ویتون، بولگاری و غیره است. با مهره های ساده و کار شده یکی از شیک ترین گردنبندهای ترند سال 2023 هستند که قد بلند آن در لباس می تواند جلوه ای بی نظیر به تیپ و ترکیب استایل شما ببخشد.

این مدل از گردنبندهای تک لایه امروزه مد شده است، زیرا مدت ها قبل چند لایه بودند و اکنون توسط خانم های جذاب تک لایه می شوند.

تحت عنوان

اما گوشواره های مد روز 2023; گوشواره های شیک

قبل از مد بود که فقط یک گوشواره بپوشیم و بعد دو، سه و … را می دیدیم. امروزه گوشواره های 2023 ترند زیادی وجود دارد، اما با این تفاوت که مدل های متفاوتی دارند و همه آن ها مثلا حلقه ای یا ناودانی نیستند! بلکه می توان آنها را در طرح های مختلف ناخن، انگشتر، مار، آویز و موارد دیگر ترکیب کرد و در نهایت ست زیبایی را تشکیل داد که اصلا یکنواخت نیست.

تحت عنوان

گوشواره نامتقارن

شاید استفاده از گوشواره های نامتقارن زیاد دیده نشود اما در سال های اخیر به خصوص امسال تبدیل به یک ترند شده است که می توان گفت جسارت و زیبایی خاصی دارد. اگرچه ممکن است این مدل از گوشواره ها شبیه به هم نباشند و نامتقارن انتخاب شوند، اما هارمونی لازم را دارند، پس باید مراقب این موضوع باشید.

تحت عنوان

ترند جواهرات مروارید 2023

جالب است که زیورآلات مرواریدی یکی از ترندهایی است که همیشه مد است و جذابیت زیادی به استایل شما می بخشد البته با درخشش و زنانگی خاص. برای داشتن ظاهری زیبا و دلنشین می توانید از این سبک اکسسوری بر روی انواع گردنبند، دستبند، گوشواره و حتی هدبند استفاده کنید.

زنگ به تعداد بالا

تا حالا حلقه های نازک چند تکه خیلی مد بودند. البته الان هم مد شده و مد روز است، اما بیشتر دیده می شود انگشترهای بزرگ و چشم نواز به تعداد دو سه تایی که روی دست خانم ها می بینیم. جالب است که پوشیدن این حلقه ها ممکن است زمانی خز نامیده می شد، اما اکنون نه تنها اینطور نیست، بلکه ناخودآگاه ظاهر زیبایی به ما می دهد.

تحت عنوان

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.