افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

دعای اجابت سریع حاجات / خداوند رحمان با این دعا دست خالی شما را برگرداند

  • کد خبر : 113400
دعای اجابت سریع حاجات / خداوند رحمان با این دعا دست خالی شما را برگرداند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز– بعضی روزها طوری می گذرد که دل از زمین ربوده می شود و از زمان، بی قراری به سراغت می آید، دلت را می گیرد، اما نمی دانی چرا و چیست، شاید بدانی، اما نه! نمی خواهم آن را تحریک کنم. آنقدر غمگینی که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

اسمارتک نیوز– بعضی روزها طوری می گذرد که دل از زمین ربوده می شود و از زمان، بی قراری به سراغت می آید، دلت را می گیرد، اما نمی دانی چرا و چیست، شاید بدانی، اما نه! نمی خواهم آن را تحریک کنم. آنقدر غمگینی که حتی باران هم نمی بارد و منتظر می مانی و در کمین می نشینی تا اینکه اطرافت ساکت شود و همه دست به کار شوند، کارت تمام شود، اهل خانه بخوابند و شما پناهندگان در آغوش خدا و تا می توانی گریه کن، چیزهای مختلف برایش فهرست کن و مثلا بگو چرا باید برای من این اتفاق بیفتد؟ چرا باید اینقدر غمگین باشم و…؟

آنقدر گریه کن که دلت آب شود و سنگینی که روی سینه و شانه هایت بود، سر کار برود و در یک چشم به هم زدن ناپدید شود و فکر کنی دوباره متولد شده ای، یعنی خدا با او حرف نزده است. شما. درسته که ندیدیش ولی اون لحظه حسش کردی تمام مدتی که گریه کردی حضورش و خوبیش و خوبیش رو حس کردی و میدونستی حرفایی که بهش میزنی قرار است تا قیامت پیش او بمانند، تا دو روز دیگر شما را با این حرف ها زمین نمی زند، پس چقدر زیباست: «آیا من برای بنده کفایت نمی کنم؟»

دعای اجابت دعای حضرت علی (ع).

صحبت از درد و دل به خدا و نامردی عده ای رسید که تنها بخشی از درد ما را که با خدا در میان می گذاریم می دانستند، کاری که تا دو روز آینده انجام نمی دادند، بیایید از حضرت علی و تنهایی او صحبت کنیم. و ظلم وقتی سر مبارکش را شب دفن کردند. عمیق می کرد و دلش را به درد می آورد، اما جلوی عده ای دهان باز نمی کرد. دل بعضی ها خیلی سیاه است، اما عجیب است که لطف خدا و اولیای خدا از دل سیاه این افراد بالاتر است و حتی آنها را قبول دارند، دروغ نمی گویند که خدا دل شکسته را می خرد حتی اگر مثل زغال و تاریکی شب سیاه باشند، زیرا همین بس که خدا دانه ای در این دلها بکارد و آب باران شوند.

پس در برابر هر نیاز و گرهی دستت را به سوی بهشت ​​دراز کن و لحظه ای فکر نکن که خداوند تو را فراموش کرده، با اخلاص و از ته دل او را بخوان، دل شکسته ات را با خدا عوض کن و خواهی دید چطور دلت را خوب می کند، از او بخواه گره کور کارتون را باز کند، اگر به دردت می خورد، گاهی یک سری گره است که باید بسته بماند، مثل آویزان شدن از کوه با طنابی است که به آن می بندند. خودمان، اما این چیزی است که ما می خواهیم. گره ای که باید باز شود….

دعا برای برآورده شدن سریع حاجات

پس وقتی به یاد گره هایی افتادید که خداوند به لطف خود برای شما باز نمی کند، از درگاه او ناامید نشوید که برای شما سیاه می ماند، بلکه برای آن دعاهایی که می خواهید به سرعت و انشاءالله مستجاب شود. که برای شما خوب است دعای اجابت سریع حضرت علی (ع) را بخوانید. حضرت آن را چنین سفارش فرمود:

خدایا این را به نام تو می خواهم، بزرگ، بزرگ، سخاوتمند، ذخیره، پنهان، نور حقیقی، برهان آشکار که نور است، با نور و نور در نور و نور بالاتر از هر نور و نور. بالاتر از هر چیز نور و نوری که همه تاریکی ها به وسیله آن روشن می شود و همه رنج ها به وسیله آن شکسته می شود و هر دیو نابود می شود. نی و هر ستمگر و سرسختی را زمین و آسمان نمی تواند در برابر او نزدیک کند و هر ترسناکی به او ایمان می آورد و جادوی هر ساحری به وسیله او و تجاوز هر فریبکاری باطل می شود و به تو حسد می ورزد. او مردی حسود است و به خاطر عظمت او زمین دریا را می شکافد و کشتی از او حمایت می کند و حتی زمانی که پادشاه به جای او صحبت می کند، امواجی بر علیه او بلند می شود. من راه می روم و این نام توست، بزرگ ترین، بزرگ ترین، بلندترین، بزرگ ترین، بزرگترین نوری که خود را با آن نام نهادی و با آن بر تخت خود مستقر شدی، و من تو را به وسیله محمد و او خطاب می کنم. خانواده، و از شما می خواهم که از طریق خودتان و آنها، برای محمد و آل محمد دعا کنید و فلان کار را برای من انجام دهید.

دعا برای برآورده شدن سریع حاجات

در دل خود شک نکنید که خداوند به موقع به سراغ همه ما می آید و لطف او شامل حال ما می شود.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.