افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

با “بهترین دکتر کیست مویی در تهران” آشنا شوید

  • کد خبر : 113365
با “بهترین دکتر کیست مویی در تهران” آشنا شوید
جهت تشخیص این عارضه هم می توانید به جراح عمومی و هم دکتر پوست و یا متخصص گوارش مراجعه نمایید. ولی اگر از همان ابتدا به متخصص جراحی کیست مویی در پرتو کلینیک مراجعه کنید در وقت و هزینه تان هم صرفه جویی خواهد شد.

کیست مویی یا همان سینوس پیلونیدال Pilonidal sinus بیماری عفونی است که در اثر برگشت مو به داخل پوست و ایجاد عفونت زیر پوست ظاهر می شود. تنها راه درمان مؤثر برای این عارضه جراحی و لیزر می باشد که باید عفونت زیر پوست تخلیه شود.

با توجه به اینکه این بیماری ممکن است در ابتدا علائم زیادی از خود نشان ندهد و تنها به صورت یک برجستگی نمایان شود و در صورتی که عفونی شود ممکن است به یک کیست بسته و یا آبسه تبدیل شود. در این مرحله این سؤال که بهترین دکتر و بهترین جراح کیست مویی کیست و باید به چه پزشکی مراجعه کرد برای بیمار پیش می آید. انتخاب پزشک متخصص و جراح حاذق و با تجربه، مهم ترین مرحله در درمان بیماری بوده و باید بهترین جراح را انتخاب کنید.دکتر کیست مویی در پرتو کلینیک کسی است که :

بهترین جراح کیست مویی در تهران

دکتر متخصص، متخصص جراح و دارای بورد تخصصی جراحی و همینطور عضو هیئت علمی دانشگاه هستند که بیشتر از ۲۰ سال تجربه درمان انواع بیماریهای وریدی و جراحی های مقعدی را داشته و تا به حال درمان موفق هزاران بیماری مشابه را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.
همچنین کادر این مرکز درمانی از افراد متخصص و دوره دیده انتخاب شده است که می توانند به درمان مؤثر بیماری شما کمک شایانی کنند.

برای کیست مویی به چه دکتری مراجعه کنیم؟

بهترین جراح کیست مویی در تهران

اگر دچار این بیماری شدید و یا در تشخیص آن سردرگم هستید و نمیدانید باید به چه دکتری مراجعه کنید مواردی که در ادامه گفته می شود را به خاطر داشته باشید:

  • جهت تشخیص این عارضه هم می توانید به جراح عمومی و هم دکتر پوست و یا متخصص گوارش مراجعه نمایید. ولی اگر از همان ابتدا به متخصص جراحی کیست مویی در پرتو کلینیک مراجعه کنید در وقت و هزینه تان هم صرفه جویی خواهد شد.
  • به این دلیل که تنها راه درمان قطعی برای این بیماری جراحی با لیزر می باشد و در نهایت شما را به سمت پزشک جراح عمومی و متخصص جراحی کیست مویی در تهران ارجاع می دهند.
  • پزشک جراح عمومی برای درمان کیست مویی باید تجربه های متعددی از درمان های موفق خود داشته باشد.این مورد را می توانید با توجه به نظریات بیمارانی که قبلاً توسط او درمان شده اند به خوبی متوجه شوید.
  • حتما توجه داشته باشید که پزشکی که انتخاب می کنید دارای تخصص و یا فوق تخصص باشد و مهارت بالایی در لیزر درمانی با جدیدترین و به روزترین دستگاه ها داشته باشد زیرا در غیر اینصورت ممکن است هنگام درمان به بافت های اطراف هم آسیب وارد شود و یا کیست مویی مجدد عود کند.
  • دارای اخلاق حرفه ای باشد و پس از معاینه و ویزیت به خوبی بیمار را از روند درمان و نحوه درمان و روش های درمان موجود برای کیست مویی آگاه نماید. هزینه هر روش، مزایا و معایب، عوارض احتمالی و نکات مربوط به دوران نقاهت را کامل برای بیمار شرح دهد.
  • پس از اینکه بیمار به او اعتماد کرد و پزشک کیست مویی او را درمان کرد بعد از مدت مشخصی برای معاینه مجدد، مشاهده تاثیر درمان کیست و بررسی روند بهبودی، بیمار را ویزیت نماید.

نکاتی که باید قبل از مراجعه به متخصص کیست مویی در تهران بدانید

قبل از اینکه به دکتر کیست مویی مراجعه کنید باید اطلاعاتی مثل علائم اولیه و زمان دقیق شروع آن، داروهایی که مصرف می کرده اید یا می کنید، عوامل مؤثر بر شدت و یا کاهش علائم، وجود این بیماری در خانواده را به خاط داشته باشید. پس از معاینه و ویزیت توسط متخصص جراحی کیست مویی، سوالات زیر را از او بپرسید:

  • چه روش هایی جهت بهبودی من وجود دارد و بهترین روش برای درمان چیست؟
  • پس از درمان دوره نقاهت چقدر است و رژیم غذایی من چگونه باید باشد؟
  • چه مواردی را رعایت کنم تا عارضه مجدد عود نکند؟
  • نحوه پانسمان و مراقبت از زخم کیست مویی چگونه است؟

توده کیست مویی خارج شده

در ادامه تعریف کیست مویی را از سایت healthline با هم میخوانیم (منبع)

A pilonidal sinus (PNS) is a small hole or tunnel in the skin. It may fill with fluid or pus, causing the formation of a cyst or abscess. It occurs in the cleft at the top of the buttocks. A pilonidal cyst usually contains hair, dirt, and debris. It can cause severe pain and can often become infected. If it becomes infected, it may ooze pus and blood and have a foul odor.

A PNS is a condition that mostly affects men and is also common in young adults. It’s also more common in people who sit a lot, like cab drivers.

سینوس پیلونیدال (PNS) یک سوراخ یا تونل کوچک در پوست است. ممکن است با مایع یا چرک پر شود و باعث تشکیل کیست یا آبسه شود. در شکاف بالای باسن رخ می دهد. کیست پیلونیدال معمولاً حاوی مو، کثیفی و مواد زائد است. می تواند باعث درد شدید شود و اغلب ممکن است عفونی شود. اگر عفونی شود، ممکن است چرک و خون ترشح کند و بوی بدی داشته باشد.

PNS وضعیتی است که بیشتر مردان را درگیر می کند و در بزرگسالان جوان نیز شایع است. همچنین در افرادی که زیاد می نشینند، مانند رانندگان تاکسی، شایع تر است.

https://www.healthline.com/
بیشترین نوع این عارضه در بالای باسن و انتهای دنبالچه می باشد که اکثراً در جوانان و مخصوصاً مردان به شکل سوراخ یا حفره آشکار می شود. اگر از علائم و نشانه های این بیماری در خود مطمئن نیستید بهتر است به مطالب بیشتر در این مورد مراجعه نمایید.

کیست مویی چیست

پس از اینکه با مشاهده و تشخیص نشانه های اولیه متوجه این بیماری در خود شدید اولین اقدام مراجعه به یک دکتر کیست مویی در تهران می باشد.

باید توجه داشته باشید که این بیماری با روش های خانگی و دارو برای درمان کیست مویی در پایین کمر ممکن است به طور موقت بهبود یابد اما تنها راه درمان قطعی آن همان لیزر درمانی می باشد که باید توسط جراح و فوق تخصص کیست مویی انجام شود. حال این سؤال برایتان پیش خواهد آمد که دکتر خوب برای کیست مویی چه کسی است؟ یا اینکه متخصص کیست مویی چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ در ادامه همراه پرتوکلینیک باشید تا به بررسی این موارد بپردازیم:

پیشنهاد میکنیم برای درمان کیست مویی نزد بهترین متخصصان و پزشکان حاذق و با تجربه، با بهترین مرکز لیزر کیست مویی در تهران یعنی پرتو کلینیک تماس بگیرید و در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون درد و خونریزی و یا عوارض، بهبودی را تجربه نمایید.

سوالات متداول درباره بهترین دکتر کیست مویی در تهران

برای درمان کیست مویی به چه دکتری باید مراجعه کنیم؟
متخصص و یا فوق تخصص جراحی کیست مویی در تهران که با تسلط و مهارت ویژه ای بتواند شما را درمان کند. دکتر متخصص در پرتوکلینیک از پزشکان حاذق است که می توانید برای رزرو وقت ویزیت تماس بگیرید: ۰۲۱۸۶۰۸۴۹۷۳

آیا در همان روز مراجعه لیزر و جراحی کیست مویی انجام می شود؟
بله. در صورتی که تعداد مراجعین خیلی زیاد نباشد و پس از پیشنهاد روش درمان و هزینه آن، بیمار موافقت نماید همان روز درمان انجام می شود.

آیا برای درمان کیست مویی می توان به دکتر پوست مراجعه کرد؟
خیر. دکتر پوست شاید بتواند در تشخیص بیماری به شما کمک کند اما برای درمان شما را به یک جراح عمومی و متخصص کیست مویی ارجاع می دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.