افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

آیا صبح ها می دوید؟ آیا آرایش شما بعد از یک ساعت می ریزد؟ آرایش مناسب برای محل کار را بیاموزید.

  • کد خبر : 113353
آیا صبح ها می دوید؟  آیا آرایش شما بعد از یک ساعت می ریزد؟  آرایش مناسب برای محل کار را بیاموزید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آرایش برای خانم ها قطعا در طول زندگی بسیار مهم است. حتی خانم هایی که اهل آنجا نیستند چون ژن لیدی دارند یک سری ترفندها را برای زیباتر شدن صورتشان به کار می برند که شاید دیگران اصلا متوجه آن نشوند اما آن خانم حتی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آرایش برای خانم ها قطعا در طول زندگی بسیار مهم است. حتی خانم هایی که اهل آنجا نیستند چون ژن لیدی دارند یک سری ترفندها را برای زیباتر شدن صورتشان به کار می برند که شاید دیگران اصلا متوجه آن نشوند اما آن خانم حتی اگر آرایش نداشته باشد آرایش می کند! اما جدای از گروه کلی زنان، طبقه کارگر چالش هایی دارد که ممکن است یک زن خانه دار چندان درگیر آن نباشد. مثلاً صبح زود این روش را انجام دهند یا به داشتن آرایشی ملایم اما ماندگار و زیبا توجه کنند و در نظر گرفتن همه این موارد با هم می تواند سخت باشد!

چگونه در محل کار آرایش مناسب انجام می دهید؟

اگر شما هم جزو خانم های شاغلی هستید که صبح ها با این قسمت از زندگی خود مشکل دارید، حتما مقاله را دنبال کنید تا سرعت آرایش خود را بالا ببرید و آن را مناسب و ماندگار کنید.

صورت خود را به درستی بشویید

قطعا برای آرایش صحیح و خوب ابتدا باید صورت خود را کاملا بشویید تا پوست مرده و آرایش قبلی باقی نماند. برای این کار بهتر است از شوینده مخصوص صورت استفاده کنید و ترجیحا با آب گرم انجام دهید.

از بی بی کرم استفاده کنید

با استفاده از کرم بی بی می توانید از آسیب های ناشی از کرم پودر جلوگیری کنید و به پوست خود اجازه تنفس دهید. این کرم می تواند در کسری از ثانیه جوش ها را از بین ببرد و پوستی صاف و درخشان برای شما به ارمغان بیاورد. البته استفاده از ضدآفتاب بسیار توصیه می شود و آخرین موردی که می توان به آن اشاره کرد کرم پودر است زیرا کرم پودر برای استفاده طولانی مدت زمانی که ساعت ها کار می کنید مناسب نیست و علاوه بر وزن می تواند مضر باشد. به مرور زمان دچار جوش و پوستی کدر خواهید شد!

تفاوت بین سی سی کرم و بی بی کرم

ناهنجاری های پوستی را صاف می کند.

برای این کار کافی است با انگشت کمی کانسیلر روی جوش ها یا لکه های مزاحم روی پوست بزنید تا پنهان شوند و پوستی یکدست داشته باشید. بهتر است این کار را با انگشت خود انجام دهید، زیرا حرارت طبیعی انگشت به جذب بهتر کانسیلر کمک می کند و سطحی طبیعی و یک دست برای پوست ایجاد می کند. البته اگر پوستی براق و صاف دارید، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید و فقط کمی از زیر چشم خود استفاده کنید.

روش-صحیح-و-حرفه ای-پوشاندن-جوش-و-آکنه-با-کمک-از-آرایشی-3.

گونه های خود را با رنگ یا رژگونه آرایش کنید.

هنگامی که پایه لازم را درست کردید و پوستی صاف ایجاد کردید، بهتر است از رژگونه برای گونه های خود استفاده کنید. مطمئن شوید که نرم است و شما را شبیه عروسی نمی کند. در سال‌های اخیر رنگ‌هایی که هم برای لب‌ها و گونه‌ها و گاهی حتی برای سایه چشم قابل استفاده است، بسیار مد شده است. برای داشتن پوستی شاداب تر و شاداب تر، کمی از رنگ را به گونه های خود بمالید. جالب اینجاست که رنگ باعث بازتر دیده شدن پوست شما می شود.

آرایش حرفه ای

تحت عنوان

خط چشم صاف با حداکثر دقت

برای آرایش محل کار یک خط نازک برای پلک پایین خود با یک خط نازک بکشید و یک خط زیبا و متناسب برای پلک بالا با مداد چشم یا مداد ژله ای بکشید و بسیار مراقب باشید که هر دو چشم متقارن باشند و زیبایی چشم ها. تو به اوج البته استفاده از چند سایه چشم ساده می تواند جادوی چهره شما را افزایش دهد اما این کاملا به سلیقه و چهره شما و البته فضایی که با آن کار می کنید بستگی دارد.

یکی دیگر از ترفندهای چشم این است که بعد از زدن کانسیلر مژه های خود را با ریمل قهوه ای پر کنید، اما ظاهر خود را به خطر نیندازید و صورت خود را با رنگ و رژگونه کامل کنید.

یا ممکن است ریمل را کم کنید و به جای آن یک لایه نازک سایه تیره زیر چشمان خود بزنید و از کانسیلر صرفنظر کنید. سه آیتم محل کار زیبایی چهره شما را افزایش می دهند و تا حدودی ساده و سریع هستند.

31869942-4806-b__7615

اینجوری لباتو زیباتر کن

ابتدا با رژ لبی با رنگ مناسب، یک محدوده کوچک و زیبا برای لب های خود تعیین کنید. پس از آن می توانید رژ لب کم رنگ بزنید و همچنین می توانید از برق لب نیز برای کمک به نرمی و رطوبت لب ها استفاده کنید. همیشه داشتن یک رژ لب در کیف یک حرکت هوشمندانه است که در صورت نیاز می تواند به لب های شما برسد.

آرایش + پایه + با + پرایمر

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.