افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
4

سه امتیاز ایده آل برای ریاست استقلال – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 112869
سه امتیاز ایده آل برای ریاست استقلال – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد. این دیدار در حضور حدود 15 هزار تماشاگر با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. آرمان رمضانی (37) برای استقلال گلزنی کرد. سهرابیان در استقلال و دروازه بان جوان […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

این دیدار در حضور حدود 15 هزار تماشاگر با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

آرمان رمضانی (37) برای استقلال گلزنی کرد.

سهرابیان در استقلال و دروازه بان جوان آلومینیو

کادر فنی آبی تحت پوشش پایتخت برای ادامه مسابقات قهرمانی ترکیب زیر را انتخاب کرده بود:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رزبه چشمی، آرمین سهرابیان، کوین یاماگا، ابوالفضل جلالی، سعید مهری، مهدی مهدی پور، آرش رضوند (جعفر سلمانی-87)، مهرداد محمدی (ایمان سلیمی-رضانی-859 وات) )))).

تیمی که سهرابیان را برای خرید تابستانی استقلال در اختیار داشت، بار دیگر پیراهن این تیم را در ترکیب اصلی به تن خواهد کرد.

همچنین مجتبی حسینی ترکیب زیر را برای آلومینیوم در نظر گرفته است:

محمد خلیفه، احسان قهاری (میلاد فخرالدینی-64)، مهدی لیموچی، امین جهانکوهن (علیرضا نقی زاده-64)، مرتضی تبریزی، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فر، عارف حاجی عیدی، میلاد بدرق و مهدی لطفی.

مجتبی حسینی با توجه به عملکرد خوب خلیفه، مدافع جوان تیمش در دیدار گذشته، تصمیم گرفت برای دیدار مقابل استقلال قیمتی به او بدهد تا احمد گوهری همچنان روی نیمکت بنشیند و خلیفه تجربه بازی را کسب کند. مقابل ستاره های استقلال.

حرکت توپ به سود استقلال در نیمه اول

آبی پوشان با کنترل کامل توپ و میدان بازی را آغاز کردند. بازیکنان استقلال در 15 دقیقه ابتدایی دو بار با شوت های آرمان رمضانی و سعید مهری دروازه آلومینیوم را تهدید کردند اما هیچ کدام تبدیل به گل نشدند. در ادامه شاگردان مجتبی حسینی با گذشت زمان توانستند با حضور بیشتر در زمین استقلال در زمین استقلال حاضر شوند تا چندین بار دروازه استقلال را تهدید کنند.

حرکت توپ با پاس های کوتاه و بلند باعث ایجاد موقعیت های گلزنی برای دو تیم شد اما در نهایت کرنر دقیقه 37 استقلال به اشتباه رفت. ژلر آلومینیوم و دفاع ناکافی این تیم دست به دست هم داد تا آرمان رمضانی ارسال سعید مهری را به گل سر تبدیل کند.

کاهش حاشیه بار فنی غیر ضروری

نیمه دوم با مالکیت توپ توسط استقلال آغاز شد. این تیم در اوایل بار دیگر توانست با پاس گسترده آرمان رمضانی موقعیت گلزنی ایجاد کند اما هیچ کدام راه به جایی نبردند تا اینکه در ادامه بازی تاکتیک های استقلالی ها تدافعی تر شد و برای کسب سه امتیاز به دنبال کنترل توپ بودند. .

دو تیم در تقابل های تن به تن خود کم کم بازی فیزیکی را در دستور کار قرار می دهند تا بازی کاملا تحت تاثیر حواشی خود بازیکنان در زمین و کارت های زرد و قرمزی که از داور بیرون می آید، شود. جیب

اخراج مرادمند در دقیقه 84 با تصمیم داور باعث فشار مضاعف بر میهمانان اراکی شد تا آنها با استفاده از سرعت بازیکنانی مانند لیموچی، بدرق و موسوی به دفاع استقلال نفوذ کنند و مانع از گل شوند. افتتاح.

تعویض های دفاعی نکونام در دقایق پایانی منجر به تشکیل خط دفاعی چندلایه استقلال شد تا در نهایت سه امتیاز این دیدار به آبی پوشان میزبان تعلق گیرد.

استقلال با این برد 18 امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول لیگ بیست و سوم صعود کرد.

آلومینیوم نیز 12 امتیاز از دست داد و در رده پنجم جدول قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.