افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

جزئیات رزمایش 1402 نیروی زمینی ارتش – تابناک

  • کد خبر : 112834

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در رزمایش 1402 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروهای پیاده، زرهی، موشکی، توپخانه، نیروی هوایی، پهپاد، مهندسی، هوابرد، جنگ الکترونیک، جنگ نوین ، سایبری، FAVA، واحدهای واکنش مخفی، تهاجمی سیار، با پشتیبانی ترابری هواپیماهای نیروی هوایی این ماموریت را انجام خواهند داد. این نیروها به طور متوسط […]

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در رزمایش 1402 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروهای پیاده، زرهی، موشکی، توپخانه، نیروی هوایی، پهپاد، مهندسی، هوابرد، جنگ الکترونیک، جنگ نوین ، سایبری، FAVA، واحدهای واکنش مخفی، تهاجمی سیار، با پشتیبانی ترابری هواپیماهای نیروی هوایی این ماموریت را انجام خواهند داد.

این نیروها به طور متوسط ​​1100 کیلومتر از هفت استان کشور طی می کنند و همزمان به صورت متوالی به منطقه نصرآباد اصفهان منتقل می شوند.

این رزمایش با نظارت کارشناسان، ارزیابان و فرماندهان نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات و تغییرات پیش رو در سازمان رزم نیروی زمینی ارتش بر اساس برنامه ریزی های از پیش تعیین شده انجام می شود.

برای این زمان اهدافی از قبیل: 1- ارتقای آمادگی و توان رزمی، 2- ارتقای سطح بازدارندگی کشور برای مقابله با تهدیدات احتمالی، 3- انتقال دانش و تجربه به فرماندهان و نیروهای جوان تر.

به همین ترتیب، طرح های دفاعی از پیش تعیین شده در این منطقه اعمال خواهد شد. همچنین همکاری و هم افزایی 28 سرباز و تجربه نیروی زمینی در سناریوی عملیات مورد ارزیابی قرار می گیرد.

از ویژگی های این رزمایش آمادگی برای پرواز بیش از 200 فروند بالگرد نیروی زمینی اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه های مختلف شناسایی و ترابری رزمی است که از نصرآباد به یگان های منطقه ملحق می شوند. در اصفهان با پرواز همزمان.

از دیگر اهداف این زمان، انتقال و جابجایی همزمان دو لشکر متحرک تهاجمی و زرهی با بیش از 4 تیپ با عناصر پشتیبانی از سراسر کشور به طور همزمان است.

هفت استان درگیر در این رزمایش؛ خراسان رضوی، سمنان، تهران، خوزستان، لرستان، فارس، اصفهان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.