افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

سه گزینه خطرناک آمریکا در قبال غزه – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 112776
سه گزینه خطرناک آمریکا در قبال غزه – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، خالد مشعل رئیس حماس در خارج از کشور گفت: جنگ زمینی در غزه در جریان است و مرحله خطرناکی در انتظار ما است. وی با اشاره به حضور آمریکا در جنگ گفت: امروز واشنگتن برنامه دارد. کوچکمدیریت مشترک و مشارکت در این نبرد، ذیل یک مانور جنگی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، خالد مشعل رئیس حماس در خارج از کشور گفت: جنگ زمینی در غزه در جریان است و مرحله خطرناکی در انتظار ما است.

وی با اشاره به حضور آمریکا در جنگ گفت: امروز واشنگتن برنامه دارد. کوچکمدیریت مشترک و مشارکت در این نبرد، ذیل یک مانور جنگی یا زمینی باید با کمترین تلفات و تلفات به اهداف خود برسد زیرا اسرائیل دیگر نمی تواند همان خسارات و خسارات عملیات 7 اکتبر را تحمل کند. واشنگتن سه گزینه را در غزه دنبال می کند.

مشعل تصریح کرد: اولین گزینه این است که از زمین به غزه حمله نکنیم و به اسرائیل زمان زیادی برای حمله هوایی به غزه بدهیم زیرا جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گفته است: ما مانند عراق به دنبال اجرای مدل موصل هستیم نه فلوجه، زیرا هزینه کمتری دارد. این گزینه در واقع یک تخریب همه منظوره است. افزایش دادن پرچم سفید و تسلیم شدن مردم غزه بسیار خطرناک است.

رئیس حماس در خارج از کشور تصریح کرد: گزینه دوم این است که واشنگتن با آگاهی از قدرت ما در داخل تونل های غزه، با کارشناسان خود و گروه مداخله کند.دلتاکه متخصص آزادسازی اسرا به همراه ژنرال و مهمات مدرن با هدف نفوذ به عمق تونل ها و استفاده از سلاح های عصبی برای فلج کردن رزمندگان مقاومت در تونل ها است.

وی در خصوص گزینه سوم نیز گفت: این گزینه پس از تکمیل گزینه اول و دوم که شامل یک طرح تاکتیکی است خواهد بود و بر اساس آن از طریق دریا و از شمال وارد می شوند تا کمربندی ایجاد کنند و در نهایت بتوانند داشته باشند. یک ورودی. کامل از آنجایی که آنها در شرق خان یونس در دو روز گذشته نوعی نبض را امتحان کردند اندازه گیری انجام دادن

خالد مشعل تاکید کرد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل نمی تواند بدون پیروزی جنگ را متوقف کند زیرا این موضوع او را دچار بحران داخلی می کند زیرا با فساد و با وجود بسیج عمومی مواجه است. آه تو کاری که او تاکنون انجام داده است به هیچ پیروزی نرسیده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.