افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

عامری: مقابل تیمی که بودجه آن 10 برابر ما است عملکرد قابل قبولی داشتیم

  • کد خبر : 112692
عامری: مقابل تیمی که بودجه آن 10 برابر ما است عملکرد قابل قبولی داشتیم

هادی عامری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست 81 بر 65 تیم لیموندی شیراز مقابل شهرداری گرگان در هفته اول لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: برای تیم ما که یک ماه است تمرینات خود را آغاز کرده است. و اکثریت جوان و کوچک هستند. او تجربه آهنگسازی آن را دارد و […]

هادی عامری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست 81 بر 65 تیم لیموندی شیراز مقابل شهرداری گرگان در هفته اول لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: برای تیم ما که یک ماه است تمرینات خود را آغاز کرده است. و اکثریت جوان و کوچک هستند. او تجربه آهنگسازی آن را دارد و با هزینه مناسب بسته شد. مقابل تیمی که آرزوی قهرمانی دارد و بودجه اش 10 برابر ماست، بازی قابل قبولی انجام دادیم.

وی ادامه داد: از بچه ها و کادرفنی رضایت کامل داریم و قطعا در مسابقات لیگ پیش رو عملکرد بهتری خواهیم داشت.

شیراز لیموندیس مدیر فنی این تیم درباره بازی در سالن بسکتبال گرگان گفت: به اعتقاد گرگانی ها که سرمایه بسکتبال دوستان هستند باید سالنی در شأن و شخصیت آنها ساخته شود و اگر سالن امام خمینی(ره) باشد. قرار است تمدید شود، این اقدام باید برای رفاه حال مردم هرچه زودتر انجام شود، حالا رسیدگی باید انجام شود، زیرا خانه بسکتبال استانداردهای لازم برای میزبانی هیچ مسابقه لیگ برتر را ندارد.

امیری در خصوص اینکه طبق دستور فدراسیون قرار بود فقط 100 تماشاگر در سالن حضور داشته باشند که بیشتر آمدند، گفت: ما زیاد اهمیت ندادیم و گفتیم هرکس را که می خواهند بیاورند. عددی که دوست دارند و چون تعدادی تماشاگر پشت در ماندند، گفتیم اگر اتاق پر باشد مشکلی نداریم.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.