افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

عملیات مقاومت فلسطین دفاع مشروع و مطابق با قوانین بین المللی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 112678
عملیات مقاومت فلسطین دفاع مشروع و مطابق با قوانین بین المللی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان، مقاومت را حق مسلم ملت مظلوم فلسطین دانست و افزود: پس از این مدت اسرائیل نشان داد که «شجاعت لازم را نداشت. تن به تن جنگید و همیشه به ایالات متحده اعتماد داشته است.» Es. وی با تأکید […]

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان، مقاومت را حق مسلم ملت مظلوم فلسطین دانست و افزود: پس از این مدت اسرائیل نشان داد که «شجاعت لازم را نداشت. تن به تن جنگید و همیشه به ایالات متحده اعتماد داشته است.» Es.

وی با تأکید بر اینکه امروز اقدامات جنایتکارانه رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه در سراسر جهان محکوم است، تصریح کرد: متأسفانه برخی با توجه به اینکه تحت تأثیر شبکه های متخاصم و جنگ رسانه ای قرار گرفته اند، می گویند که فلسطین او اولین کسی بود که جنگ را آغاز کرد.

امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه مردم مظلوم فلسطین حق مقاومت در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل را دارند و حدود 75 سال است که این دفاع از خود ادامه دارد، افزود: عملیات مقاومت فلسطین یک دفاع مشروع و مطابق با استانداردهای بین المللی قوانین این است.

خاتمی افزود: امروز بیش از 50 درصد شهدای بمباران غزه را کودکان و زنان تشکیل می دهند، چگونه ممکن است برخی فکر کنند فلسطین حق دفاع از خود را ندارد؟

وی با اشاره به محاصره 18 ساله غزه توسط رژیم غاصب اسرائیل و با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین در طول 75 سال متحمل تمام جنایات رژیم صهیونیستی شده اند، خاطرنشان کرد: سوالی که امروز باید از جامعه جهانی پرسیده شود این است. : با چه مجوزی باید 6000 بمب یک تنی ساخت آمریکا بر سر کسانی که در بیمارستان بودند می افتاد، مگر اینکه بیمارستان منطقه نظامی بود.

آیت الله خاتمی در ادامه به نقش آموزش و پرورش، تشکل های فرهنگی و مساجد در هدایت تعالی و رشد نوجوانان اشاره کرد و یادآور شد: بدون شک یکی از مطمئن ترین بسترهای رشد دینی نوجوانان بسیج دانش آموزی است به همین دلیل 13 آبان. روزی است که هر سال دانشجویی باید با شور و ثمری بیشتری نسبت به سال های گذشته جشن گرفته شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.