افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
4

عکس صحنه وحشتناک آدم خواری/ مبارزه بیهوده برای فرار از آرواره مار پیتون

  • کد خبر : 112595
عکس صحنه وحشتناک آدم خواری/ مبارزه بیهوده برای فرار از آرواره مار پیتون

آفتاب نیوز: آدم خواری در مارها بارها در طبیعت مشاهده شده است، و در یک مورد نادر در منطقه ساحلی شمال کوئینزلند، واقع در شمال استرالیا، مشاهده شد که یک مار پیتون سر سیاه در حال خوردن عضو دیگری از همان گونه خود، سر سیاه دیگری بود. پایتون . این منظره نادر در پناهگاه حیات […]

آفتاب نیوز:

آدم خواری در مارها بارها در طبیعت مشاهده شده است، و در یک مورد نادر در منطقه ساحلی شمال کوئینزلند، واقع در شمال استرالیا، مشاهده شد که یک مار پیتون سر سیاه در حال خوردن عضو دیگری از همان گونه خود، سر سیاه دیگری بود. پایتون .

این منظره نادر در پناهگاه حیات وحش دشت پیکانینی استرالیا (AWC) در لحظه‌ای که مدیر آن، نیک استاک، کاملاً شگفت‌زده شد، مشاهده شد. در واقع، استوک باید به مارها نزدیکتر می شد تا متوجه شود که آنچه او شاهد آن است، صحنه ای از آدم خواری است، زیرا او یک مار پیتون سر سیاه را دید که یک مار پیتون کوچکتر دیگر را گرفته و می بلعد.

استوک این رفتار نادر مارها را با کمک دوربین خود ثبت کرده است. در حالی که کارشناسان مشاهده کرده‌اند که پیتون‌ها گونه‌های دیگر مارها را می‌خورند، گرفتن یک گونه در حال خوردن یکی از گونه‌های خود در دوربین غیرعادی است.

استوک گفت: “پیتون های سر سیاه را قبلا دیده بودم که یک مار قهوه ای شرقی و یک مانیتور خال زرد را می خوردند، اما این اولین بار است که یک مار پیتون سر سیاه را می بینم که توسط مار پیتون سر سیاه دیگری خورده شده است.”

این رفتار به ندرت در خارج از اسارت در دوربین ثبت می شود، اما یک بوم شناس می گوید این پدیده آنقدرها هم که مردم فکر می کنند غیر معمول نیست. وی توضیح داد: مارهای پیتون سر سیاه خوردن خزندگان را به جای پستانداران ترجیح می دهند و به خوردن خزندگان بزرگتر از جمله مار زنگی و حتی مارهای سمی معروف بوده اند، بنابراین اگر فرصتی برایم فراهم شود تعجب نمی کنم. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.